تکنولوژی

Lyft سبیل‌ صورتی را کنار گذاشت

شرکت  آمریکایی Lyft که رقیب اوبر و فعال در زمینه سفارش خودرو از طریق اپلیکیشن است ، دیروز ازتابلوی دیجیتالی جدید شرکت خود با نام Amp پرده برداشت. مسافران این سرویس با دیدن این تابلوی کوچک دیجیتال، خیلی راحت‌تر خودروهای مربوط به این سرویس را شناسایی خواهند کرد.

شرکت Lyft که در ماه اکتبر بیش از 17 میلیون جابه‌جایی مسافر داشته است، عقیده دارد که آرم صورتی قبلی این شرکت که توسط راننده‌ها به قسمت جلوی ماشین متصل می‌شد، کمی ناکارآمد بود. این شرکت از راننده‌های خود درخواست کرده تا تابلوی جدید این شرکت را به روی داشبورد خود متصل کنند. این تابلوی کوچک دیجیتال قابلیت تغییر به 6 رنگ سبز، نارنجی، بنفش،نقره‌ایی، کله غازی و زرد را دارد واز طریق برنامه Lyft، رانندگان تابلو را به رنگ تنظیم شده آن سفر تغییر می‌دهند و مسافر نیز قادر خواهد بود با تکان دادن گوشی خود که همان رنگ را نشان میدهد، راننده خود را در مکانی شلوغ به راحتی پیدا کند.هنگام ایجاد یک سفر جدید، پشتیبانی شرکت ,Lyft رنگ سفر را مشخص می‌کند تا به طور تصادفی دو سفر با یک رنگ ثبت نشوند و پیچیده‌گی از این بابت به وجود نیاید. نکته جالب اینکه رنگ قرمز جزو گزینه‌ها نیست زیرا رنگ مورد استفاده پلیس است و این شرکت دوست ندارد در این مورد اشتباهی صورت بگیرد. پشت این تابلو امکان وارد کردن دستی پیغام نیز دارد. علاوه براین، این تابلو بین خودروهای شرکت Lyft و شرکت رقیبش، Uber تمایز ایجاد خواهد کرد و همچنین مسافران زمان کمتری برای شناسایی خودروی مورد نظر خود خواهند گذاشت به خصوص آخر شب که خواندن پلاک ماشین مورد نظر ممکن است مشکل‌تر باشد.

 این تابلو از ماه آینده به طور رایگان در اختیار رانندگان متقاضی در شهرهایی همچون لاس وگاس،لس آنجلس، نیویورک و سن فرانسیسکو و در آستانه سال نوی میلادی قرار خواهد گرفت. 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا