تکنولوژی

معرفی ماشین جدید جگوار با واقعیت مجازی

چند روز بیشتر تا نمایشگاه اتومبیل Los Angeles باقی نمانده است. کمپانی خودروسازی جگوار در اقدامی ابتکاری و با کمک گرفتن از تکنولوژی واقعیت مجازی، طرح مفهومی محصول بعدی شرکت خود را معرفی کرد.

شرکت جگوار روز یک شنبه، از طرح مفهومی خودروی الکتریک I-PACE پرده برداری کرد. این طرح مفهمومی برای حضار انگلیسی در لندن و آمریکایی در لس انجلس به طور همزمان و با استفاده از هدست‌های HTC Vive  و پی سی های Dell Precision ،با بهره‌گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی پخش شد.

طراحان این خودرو، Ian Callum  و Ian Hoban طی نمایشی که ستاره‌هایی همچون مایکل رودریگز ( بازیگر Fast and Furious) ، میراندا گایر و  James Corden در بین تماشاچیان حضور داشتند، نسل بعدی خودروهای الکتریکی را معرفی کردند.

بینندگان این نمایش، با استفاده از هدست های واقعیت مجازی، این خودرو را در حالی که تمام اجزای آن از ابتدا سرهم بندی می شد، تماشا کردند، علاوه بر این ، طی سفری مجازی، با همین خودرو به ساحل ونیس رفتند و به صورت کاملا عینی با بیرون و درون خودرو آشنا شدند.

Callum عنوان کرد:

” حقیقتا که تکنولوژی مرز‌هارا در می‌نوردد. ما امروز فقط درشهر لس آنجلس طرح مفهومی این خودرو را معرفی کردیم اما با استفاده از تکنولوژی توانستیم تجربه عینی اشخاص حاضر در این نمایش را با دیگر افراد در کشورهای مختلف به طور همزمان به اشتراک بگذاریم.”

این خودرو احتمالا تا سال 2018 پا به بازار نخواهد گذاشت اما شیوه ابتکاری جدید معرفی این محصول می تواند ایده‌ایی برای دیگر برند‌ها و شرکت‌های سازنده مشابه باشد تا بتوانند در چندین شهر مختنلف، به طورهم زمان محصولات خود را به علاقه‌مندان معرفی کنند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا