تکنولوژی

3 استارت‌آپ خوب از 500 Startups

روز گذشته شاهد مراسم معرفی استارت‌آپ‌های دوره هجدهم 500 Startups بودیم. در این دوره از معرفی کارآفرینان تکنولوژی که در سانفرانسیسکو برگزار شد همه‌جور ایده وجود داشت، از بحث‌های مالی گرفته تا تماس گروهی.

همچنین 500 Startups برای اینکه به رقبای خود نزدیک بماند چند استارت‌آپ در زمینه اینترنت اشیا را هم تحت پوشش دارد. همینطور توجه ویژه‌ای داشته به استارت‌آپ‌هایی که ایده خود را در فضای ابری پیاده کرده‌اند. در ادامه 3 استارت‌آپ موفق که ایده‌ جالب دارند بیشتر آشنا می‌شویم.

 

Voxeet

تماس‌ها صوتی گروهی در اکثر پلتفرم‌ها چند مشکل بزرگ دارند. که این استارت‌آپ آنها را برطرف کرده است. این استارت‌آپ به شما امکان می‌دهد تصویر هر فرد را در صفحه جابه‌جا کنید، این جابه‌جایی باعث می‌شود صدای فرد هم جابه‌جا شود. یعنی اگر فردی را به سمت چپ منتقل کنید صدای او هم از بلندگوهای سمت چپ پخش می‌شود. اگر کسی هم با صدای بلند صحبت می‌کند می‌توانید او را دورتر ببرید یا اگر صدای کسی ضعیف است به خودتان نزدیکش کنید تا صدای او مناسب باشد. نکته دیگر اینکه در لحظه فقط یک نفر می‌تواند صحبت کند و با علامت مشخص می‌شود که چه کسی است.

 

Squadle

Squadle استارت‌آپی است که در زمینه رستورانی فعالیت دارد. ای استارت‌آپ کار مدیران و همه کسانی که در رستوران کار می‌کنند را بسیار ساده می‌کند. squadle به مدیر رستوران کمک می‌کند در جریان همه جزئیات قرار بگیرد. براین مثال می‌گوید چه مواد اولیه‌ای خریداری شده، چقدر از آن باقی مانده، چه غذاهایی در حال پخت است و تمام اطلاعات مهم دیگر را در اختیار مدیر و مسئولان قرار می‌دهد. این استارت‌آپ موفق شده با 8 رستوران زنجیره‌ای بزرگ آمریکا همکاری را شروع کند. بازار هدف این استارت‌آپ هم ارزشی برابر با 4.5 ترلیون دلار دارد.

 

INZMO

اگر بخواهید یک وسیله ارزشمند مانند یک مبل گران قیمت را بیمه کنید، باید به دفتر یک شرکت بیمه و یا بانک مراجعه کنید و کلی کارهای اداری انجام دهید. اینزمو قصد دارد این پروسه را تا حد ممکن کوتاه کند. با این استارت‌آپ شما با گوشی هوشمند خود می‌توانید همه کارهای مورد نیاز را انجام بدهید و از خانه هم خارج نشوید.

خدماتی که این استارت‌آپ می‌تواند پوشش بدهد از بیمه مسافرتی گرفته تا بیمه لپ‌تاپ و دوچرخه را شامل می‌شود. نکته مثبت اما این است که شما این کارها را با موبایل انجام می‌دهید و از چیزی که می‌خواهید بیمه کنید یک عکس میگیرید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا