تکنولوژی

سرفیس استودیو؛ بهترین انتخاب طراحان حرفه‌ای

سرفیس استودیو ابر کامپیوتری است که مایکروسافت ساعاتی پیش آن را در نیویورک معرفی کرد. این دستگاه در رده کامپیوترهای All in One قرار دارد اما به هیچ وجه شبیه هیچکدام آنها نیست. Surface Studio علاوه بر سخت‌افزار بسیار قدرتمند چندین ویژگی خاص دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

صفحه‌نمایش

صفحه‌نمایش این دستگاه 28 اینچ است. این صفحه‌نمایش 13.5 میلیون پیکسل را در خود جایی داده که شاید درخشان‌ترین تصویری باشد که تا به‌ حال دیده‌اید. تراکم پیکسل‌ها هم در مانیتور این دستگاه 192ppi است. نسبت طول و عرض این صفحه‌نمایش 3 به 2 است. زمانی که در حال خواندن یا نوشتن روی این صفحه هستید، کاغذ A4 در این مانیتور دقیقا به اندازه واقعی خودش است.

حسگر لمسی این مانیتور تنها 1.3 میلی‌متر ضخامت دارد و کل مانیتور هم به نازکی 1.2 سانتی‌متر است. پانی(مدیر بخش سرفیس مایکروسافت) در این رویداد گفت برای رسیدن به این نازکی کل طراحی صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی را از صفر شروع کردند و این نازک‌ترین‌ مانیتوری است که در دنیا ساخته شده.

پردازش

یکی از مهمترین بخش‌های این دستگاه پردازش و حافظه آن است. زمان خریدSurface Studio دو پردازنده موجود است که می‌توانید بین core i5 و core i7 انتخاب کنید. برای اینکه بدانید این دستگاه چقدر می‌تواند قدرتمند باشد، می‌توانید سرفیس استودیو را با پردازنده چهار هسته‌ای core i7 و 32 گیگابایت رم و همچنین 2 ترابایت حافظه SSD فوق‌سریع و سیستم صوتی 2.1 خریداری کنید. نکته جالب دیگر این است که از این دستگاه قدرتمند فقط یک سیم خارج می‌شود و تمام تجهیزات آن مانند موس، کیبورد و دستگاه بی‌نظیر Surface Dial همگی وایرلس هستند.

سفارش

این دستگاه را می‌توانید از همین لحظه در سایت رسمی مایکروسافت پیش‌خرید کنید و یا از فردا صبح در همه نمایندگی‌ها آن را ببینید. قیمت سرفیس استودیو از 3 هزار دلار شروع می‌شود کامل‌ترین آن 4 هزار و 200 دلار قیمت دارد.

تماشای ویدئوی رسمی Surface Studio را از دست ندهید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا