تکنولوژی

اپل تولد آی‌پاد را فراموش کرد!

روز گذشته پانزدهمین سال تولد آی‌پاد بود و ظاهرا اپل این روز را فراموش کرده است. خیلی از بلاگ‌ها دیروز را جشن گرفتند و یاد گذشته‌ها کردند اما خبری از تبریک یا جشن تولد توسط اپل نبود. هیچ مطلبی از طرف اپل برای خبرنگاران ارسال نشد و حتی هیچکدام از اکانت‌های توییتر اپل در این زمینه حرفی نزدند. خبری هم از تیم کوک نبود که حتی یک تبریک ساده بگوید برای 15 سال تولد از محصولی که هم‌اکنون هم تولید و عرضه می‌شود.

اپل هنوز هم آی‌پاد شافل، نانو و تاچ را تولید می‌کند اما جالب است که صفحه مربوط به این محصولات را از وب‌سایت خود حذف کرده است. سال 2015 هم اپل اعلام کرد که دیگر آمار فروش آی‌پاد را اعلام نخواهد کرد.

بیست‌وسوم اکتبر سال 2001 بود که استیو جابز اولین آی‌پاد را معرفی کرد. آی‌پاد آن زمان یک تحول بزرگ برای گوش کردن به mp3 بود. حدود 6 سال بعد اما با حضور آیفون در بازار، آی‌پاد روز به روز کمرنگ‌تر شد.

آی‌پاد در زمان خودش برای اپل بسیار مفید بود و توانست زمینه ساز معرفی آیفون باشد. و حالا اپل به کلی این محصول را فراموش کرده و حتی یک تبریک ساده هم نگفته است. ما در آی‌تی‌ایران اما تولد این محصول انقلابی را به همه آی‌پادها تبریک می‌گوییم. تولدت مبارک آی‌پاد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا