تکنولوژی

بهترین ویدئوهای شکنجه آیفون 7

هر وقت اپل یک گوشی جدید را ارایه میدهد یوتیوب به سرعت پر از فیلم‌هایی می‌شود که مردم در آن محصول جدید را به زمین می‌کوبند، خم می‌کنند، به ‌آن شلیک میکنند یا آن را در آب غوطه ور می‌کنند و … تقریبا از تصور خارج است که چه بلایی را می‌توان سر ایفون آورد که دیگران نیاورده باشند. در ادامه یازده ویدیو از بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم اگر از شیفتگان آیفون هستید هشدار میدهیم این ویدیوها ممکن است برای قلب شما ایجاد ناراحتی کند.

 

دریل کردن جای جک هدفون

امسال قاتل مشهور سریالی آیفون Taras Maksimuk   که به TechRax  مشهور است با این ویدیو که نحوه ایجاد جک هدفون روی آیفون 7 را نشان میدهد بسیار سروصدا کرد. او با استفاده از دریل یک حفره در پایین دستگاه ایجاد میکند و با این کار طنز آمیز به موضوع جنجالی حذف جک هدفون از آیفون 7 اشاره کرد. ویدیوی او تاکنون 14 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است.

 

تست خش و خم کردن آیفون 7

این تست خش و خم کردن از JerryRig به یک تست علمی بیشتر شبیه است تا یک هجوم بی فایده به این دستگاه. او از ابزارهای مختلف با سختی مختلف بهره می‌گیرد و تمام بخشهای آیفون را از تاچ آی دی گرفته تا روی دگمه‌ها و لنز را به دقت خش می‌اندازد تا میزان سختی آنها مشخص شود. او همچنین در خم کردن گوشی ناموفق می‌ماند. 

 

تست یخ زدگی

تست آب خوردگی را تقریبا همه دیده بودیم اما چه می‌شود اگر آیفون 7 یخ بزند؟ Adrian Isen یک آیفون 7 و یک گلکسی اس 7 سامسونگ را داخل فریزر می‌گذارد و سپس آنها را دوباره به حالت عادی در می آورد. شگفت انگیز  اینکه هر دو گوشی به خوبی کار میکنند.

 

تست افتادن آیفون روی زمین

این تست معمول برای همه گوشی‌ها است. برای مقایسه میزان مقاومت آیفون 7 خوب است آن را نسخه قبلی یعنی آیفون 6اس مقایسه کنیم. حالا EverythingApplePro با مدلهای مختلف انداختن این دو نسخه این موضوع را به آزمایش می‌گذارد. نتیجه‌ای که در پایان گرفته می‌شود این استکه تفاوت خیلی زیادی از نظر مقاومت در برابر افتادگی بین دو نسخه وجود ندارد.

 

سقوط از هلیکوپتر

سقوط عادی آیفون یک تست معمولی است اما سقوط از هلی‌کوپتر واقعا جدید است. نتیجه این استکه آیفون به رغم شکسته شدن شیشه‌اش همچنان کار می‌کند.

 

نصف کردن آیفون

قطعا ویدیوی خوشایندی برای دوستداران آیفون نیست و البته نتیجه آن هم مشخص است.

 

شلیک با اسلحه کالیبر 50

درست کردن چنین ویدیویی قطعا وحشی‌گری زیادی را می‌طلبد که البته سازندگان این تست از آن برخوردارند. در این ویدیو نتیجه شلیک با اسلحه کالیبر 50 را  می‌بینید.

 

تست آب

اپل گفته آیفون 7 در برابر آب مقاوم است اما تست کنندگان آیفون به این گفته‌ها قانع نیستند. در این ویدیو دو گوشی آیفون 7 و گلکسی اس 7 سامسونگ مقاومتشان در برابر آب  را به آزمایش می‌گذارند. نتیجه برای اپل بهتر است چون این گوشی حتی بیشتر از حد اعلام شده در برابر آب مقاوم است. ما اما هیچ توصیه ‌ای نمیکنیم شما گوشی خودتان را در آب بیندازید چون شرایط تست و گوشی ممکن است نتایج متفاوت به بار بیاورد.

 

تست آب جوش

در این ویدیو آیفون 7 توسط TechRax درآب جوش انداخته می‌شود و شگفت آور اینکه بعد از خنک کردن آن همچنان کار می‌کند. او دوباره برای زمان طولانی تری آیفون را در آب جوش می‌اندازد و باز هم دستگاه بعد از خنک شدن کار میکند .

 

موج سواری

خب ما میدانیم که آیفون 7 در برابر آب مقاوم است اما در برابر موج سواری در اقیانوس چطور؟ موج سوار حرفه ای به نام  Kai Lenny این تست را با آیفون هفت انجام میدهد و آن را روی تخته موج سواری خود قرار میدهد و بعد از 30 دقیقه موج سواری مشخص میشود که آیفون از این تست هم سربلند بیرون می آید.

 

جک هیدرولیک

نابودی یک لحظه ای آیفوه 7 به خاطر ف رود جک هیدرولیکی اصلا خوشایند نیست اما می‌تواند پایان بخش شکنجه‌هایی باشد که در این سری بر سر آیفون آمده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا