تکنولوژی

گوگل پخش‌کننده Chromecast Ultra را عرضه کرد

Chromecast Ultra   ، نسخه 4k  یکی از محبوب ترین دستگاه های پخش ویدیویی یعنی کروم‌کست است. این دستگاه امشب در  کنفرانس  Pixel  توسط گوگل معرفی شد. این دستگاه با کیفیت 4K فیلم های یوتیوب، نت فلیکس ، وودو و فیلم های گوگل پلی را پخش می کند. همچنین تصاویر HDR- هم HDR10 و هم فرمت های Dolby Vision- توسط دستگاه Ultra پشتیبانی می شود.

طبق گفته گوگل، Ultra سریع ترین پخش کننده فیلم است حالا فرقی نمی کند که شما تلویزیون 4k دارید یا نه، به لطف سیستم اتصال وا فای قدرتمند تعبیه شده در  Ultra ، تصاویر 1.8 برابر سریع تر بارگزاری می شود. شرکت همچنین خروجی Ethernet  نیز در این دستگاه تعبیه کرده است برای افرادی که ممکن است سرعت اینترنت آنها جوابگوی بارگزاری تصاویر 4k  نباشد.

طراحی Ultra بسیار شبیه یک Chromecast استاندارد است، شبیه یک توپ هاکی تخت که به جای علامت Chrome ، یک لوگوی “G” به روی ان نقش بسته است. همچنین می توانید از روی گوشی اندروید خود و یا لب تاب تصاویر را بروی تلویزیون مشاهده کنیدو همچنین بعد از معرفی Google Home ، در کنسرت ها نیز قابل استفاده است.

تفاوت بزرگ این دستگاه با اجداد خود، قیمت ان است. با قیمتی معادل  69 دلار آمریکا ، برای داشتن Ultra  باید دوبرابر دیگر محصولات مشابه گذشته پول بپردازید. Chromecast Ultra نوامبر در امریکا به بازار ارائه خواهد شد و خیلی زود در دیگر کشورهای جهان نیز قابل دسترسی خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا