تکنولوژی

بادکردن باتری آیفون 7 پلاس اپل

در حالی که چندروز پیش، خبری در خصوص انفجار یک دستگاه آیفون 7 اپل منتشر شده بود حالا تصاویری از بادکردن باتری یک دستگاه آیفون 7 پلاس این شرکت هم در فضای مجازی دست به دست می‌شود.

به گزارش وب‌سایت BGR، آن‌طور که از تصاویر پیداست، این گوشی دچار آتش‌سوزی نشده و تنها باتری آن باد کرده و فرم طبیعی خود را از دست داده است. البته در اثر بروز این مشکل، صفحه‌نمایش گوشی هم از جای خود خارج شده است. دلیل بروز این مشکل هنوز مشخص نیست اما پیش از این هم موارد مشابهی را در باتری‌های معیوبی که روی آیفون‌های قدیمی‌تر اپل استفاده شده، دیده بودیم. وب‌سایت MyDrivers در گزارش خود احتمال داده به زمین افتادن گوشی دلیل بروز مشکل برای باتری این دستگاه باشد اما این فرضیه هنوز به اثبات نرسیده است. این تصاویر در حالی منتشر شده که چند روز پیش، یکی از کاربران آیفون 7 شرکت اپل ادعا کرده بود با بازکردن جعبه آیفون خریداری شده، با یک دستگاه معیوب که به ظاهر آتش گرفته روبرو شده است.

آنچه مسلم است، هنوز با قطعیت نمی‌توان به گستردگی مشکل آتش‌سوزی یا عیب‌های مشابه در آیفون‌های جدید اپل رای داد. از طرف دیگر، انفجارهای پی‌درپی و مشکل جدی آتش‌سوزی نوت 7 سامسونگ هم در حساس شدن کاربران و البته رسانه‌های خبری به این موضوع، بی‌تاثیر نبوده است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    آيفون ٦اس ما هم باد كرده.بايستي شركت اپل جبران كند
    وگرنه حيثيت و اعتبار اين شركت با مشكل مواجه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا