تکنولوژی

نوشتن پیام دستی در iMessages

انقلابی از ابزارهای دیجیتالی را در حوزه ارتباطات پشت سر گذاشته‌ایم و دوباره به جایی رسیده‌ایم که نوشتن دستی یک پیغام به صورت یک ابزار ارتباطی در آمده است. در سیستم عامل iOS 10 این امکان وجود دارد که کاربران متن را به جای تایپ کردن بنویسند و ارسال کنند. این امکان هم در آیفون  و هم در آی‌پد هست که کاربران از این امکان برای چت و گپ استفاده کنند. اگر تاکنون از این امکان جذاب استفاده نکرده‌اید این مراحل را دنبال کنید : 

قدم نخست : اپلیکیشن Messages را روی آیفون باز کنید. 

قدم دوم : از لیست تماس‌ها یکی از کسانی که می‌خواهید به او پیغام بزنید را انتخاب کنید ( دریافت کننده پیغام هم باید آیفون یا آی‌پد  و اپل آی‌دی داشته باشد ) 

قدم سوم : فیلد iMessage را با انگشت انتخاب کنید. 

قدم چهارم: حالا آیفون خود را به حالت افقی برگردانید 

قدم پنجم : شما چنین صفحه سفیدی را مشاهده  خواهید کرد که میتوانید روی آن بنویسید. 

قدم ششم : در زیر صفحه شما برخی از پیغام‌های از پیش نوشته شده‌ای را می‌بینید مثل Hello ، Thank You ، Awesome و … به تدریج با نوشتن پیام‌های مختلف آنها جایگزین پیام‌های پیش‌فرض می‌شوند.

شماره هفتم: در صورتی که بعد از افقی کردن دستگاه صفحه کلید را به جای صفحه سفید دیدید از کلید خاص «نوشتن دستی» که در سمت راست پایین کیبورد قرار دارد میتوانید به صفحه سفید نوشتار بروید. 

 

شماره هشتم: از طریق علامت کنار صفحه میتوانید فضای سفید بیشتری برای پیغام خود ایجاد کنید. البته این برای نوشتن چپ به راست کاربرد دارد چون برای نوشتن مثلا فارسی قابل استفاده راحتی نخواهد داشت. 

شماره نهم : دگمه‌های Undo و Clear هم در بالای سمت چپ صفحه قرار دارند و کاربرد آن‌ها هم بازگشت یک حرکت یا پاک کردن کل پیغام است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا