تکنولوژی

Google Allo به زودی عرضه می‌شود

ایوان بلس که با حساب کاربری توییتری @evleaks بارها و بارها خبرهای دنیای تکنولوژی را پیش‌بینی کرده، این‌بار عرضه نرم‌افزار پیام‌رسان Allo را در تاریخ 21 سپتامبر نوید داده است.

به گزارش وب‌سایت AndroidPolice، جدیدترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان گوگل یعنی Duo و Allo در کنفرانس Google I/O امسال معرفی شدند. Duo با گذشت چند هفته برای کاربران عرضه شد اما خبری از Allo نشده و گوگل پیش از این اعلام کرده بود این برنامه در فصل تابستان عرضه خواهد شد.

ایوان بلس چهره مطرح توییتری با انتشار توییت اول، از عرضه Allo در هفته جاری خبر داده بود. این در حالی است که توییت دوم او از 21 سپتامبر، روز آخر تابستان به عنوان زمان عرضه رسمی Allo یاد می‌کند.

بدنیست بدانید Allo از شماره تماس شما به جای حساب کاربری گوگل برای ثبت‌نام و تایید هویت استفاده می‌کند. مزیت این روش آن است که تمامی افراد با داشتن شماره تماس شما می‌توانند در Allo (و البته Duo) به شما پیام بفرستند. علاوه بر این، قابلیت‌هایی مثل رمزگذاری دو طرف مکالمه در صورت نیاز کاربر، قابلیت گفتگو با دستیار مجازی گوگل و البته مجموعه‌ای جالب از استیکرها هم در این برنامه برای کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا