تکنولوژی

نام جدید برای پیغام‌رسان گوگل

امروزه پیغام رسانی یکی از متداول‌ترین و همچنین ابتدایی‌ترین ویژگی‌ها به حساب می‌آید اما از انجاییکه شرکت گوگل همیشه تمرکز خود را متوجه قابلیت‌های مهم‌تری می‌کند،اندروید همیشه در این زمینه یک پله از دیگر رقبا عقب‌تر بوده است.
گاهی اوقات، شرکت گوگل قابلیت‌های جدید را در غالب سرویس‌ها/ برنامه‌های دیگر مانند Google Voice  و Hangout عرضه کرد اما این اواخر، برنامه پیامک رسانی اصلی اندروید نیز ارتقا یافته و ویژگی‌های جدید به آن اضافه شده است. آخرین نسخه از این برنامه، نام جدیدی نیز دریافت کرده و از Google Messenger  به Android Messenger تغییر یافته است.
طبق اخباری که تا کنون در این‌باره منتشر شده، ظاهر و برخی از قابلیت‌های گذشته این برنامه، تغییر زیادی با نسخه قدیمی نکرده است اما احتمال می‌دهیم که همزمان با کنگره جهانی موبایل 2017، موارد جدید این نسخه معرفی شود. طبق خبرهایی که تا کنون در این‌باره منتشر شده، در نسخه جدید دسترسی به پروتوکول ارتباطی Rich Communication Services)RCS )  آسان‌تر شده و تجربه استفاده از این برنامه را در حد کیفیت برنامه‌ای همچون iMessage بالا برده است.
طبق گزارش Wired  در این نسخه جدید، کاربران اندروید قادر خواهند بود که تمام ویژگی‌های برنامه‌های پیامک رسانی را به صورت یک‌جا و همراه با پشتیبانی از قابلیت‌های SMS  و MMS ، دراختیار داشته باشند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا