تکنولوژی

صدای خش‌خش در آی‌فون‌های جدید

برخی از کاربران آی‌فون‌های جدید از صدای خش‌خش گوشی در زمان‌هایی که پردازنده گوشی تحت فشار است گلایه کرده‌اند.

به گزارش وب‌سایت Engadget، آن‌طور که گفته شده وقتی پردازنده آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس با اجرای مواردی مثل بازی‌های ویدئویی تحت فشار باشد، صدای خش‌خش از آن به‌گوش می‌رسد. با وجود این، کاربران اعلام کرده‌اند در این موارد هیچ وقفه‌ یا مشکلی در عملکرد گوشی ایجاد نمی‌شود. برخی معتقدند این صدا از سیم‌پیچ داخل گوشی و یا دیگر مولفه‌های الکترومغناطیسی است اما مدرک محکمی در این خصوص وجود ندارد.

توجه داشته باشید که این مشکل برای همه آی‌فون‌های جدید ایجاد نشده و حتی نویسنده وب‌سایت انگجت اعلام کرده با اجرای نرم‌افزار بنچمارک 3DMark که پردازنده گوشی را شدیدا تحت فشار می‌گذارد بازهم هیچ صدای اضافی نشنیده است. با این تفاسیر، این احتمال وجود دارد تا منشا این صدا، وجود مشکل در فرایند ساخت آی‌فون‌های جدید بوده و ربطی به طراحی مولفه‌های سخت‌افزاری این دستگاه‌ها نداشته باشد.

مسئولان اپل هنوز در این خصوص اظهارنظر نکرده‌اند. این در حالی است که شرکت‌های تامین‌کننده مولفه‌های سخت‌افزاری آی‌فون‌های جدید اپل به قدری تحت فشار هستند که حتی در صورت اجرای طرح تعویض گوشی‌های معیوب، کاربران باید حداقل چند روزی را منتظر نسخه‌های جایگزین بمانند. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا