تکنولوژی

رونمایی آمازون از اکودات نسل دوم

چند وقتی بود که شاهد کاهش موجودی Echo Dot شرکت آمازون در بازار بودیم. حالا با معرفی نسل دوم این محصول با قیمتی پایین‌تر و قابلیت‌های بهبودیافته سیستم تشخیص صدا، به‌نظر می‌رسد دلیل این امر مشخص شده است.

به گزارش وب‌سایت Techbuffalo، اکودات جدید آمازون در رنگ‌های سیاه یا سفید و با طراحی تغییریافته، با قیمت 49.99 دلار از 20 اکتبر وارد بازار آمریکا خواهد شد. این محصول در مقایسه با نسخه قبلی، برچسب قیمت پایین‌تری دارد و همین باعث شده آمازون پک‌های چندعددی آن را به مشتریان عرضه کند. در حال حاضر آمازون با طرح‌های پنج‌تا بخر شش‌تا ببر و 10 تا بخر 12 تا ببر، فرصتی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند این محصول را در سالن و تمام اتاق‌های منزل خود استفاده کنند. 

با این تفاسر، در هر کجای منزلتان که صحبت کنید، تکنولوژی جدید Echo Spatial Perception یا همان ادراک فضایی اکو (ESP) این امکان را به تجهیزات مستقل اکو و دات می‌دهد تا در تعامل با هم قرارگرفته و تنها یک دستگاه به درخواست‌ها و پرسش‌های شما جواب دهد. جدا از بهبودهای انجام شده در بخش سیستم تشیخص صدا، قیمت مناسب این محصول هم مطمئنا کاربران زیادی را به خرید آن وسوسه خواهد کرد. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا