تکنولوژی

نوت 7 در استرالیا هم منفجر شد

انفجار یک دستگاه فبلت سامسونگ گلکسی نوت 7 در هتلی در استرالیا، خسارتی معادل با 1800 دلار استرالیا (1383 دلار آمریکا) ایجاد کرده است.

به گزارش وب‌سایت Gizmodo، یک شهروند استرالیایی که در مسافرت کاری خود، گلکسی نوت 7 را برای شارژ به پریز اتاق هتل متصل کرده بود با انفجار ناگهای این گوشی روبه‌رو شد. این شهروند در توضیح این اتفاق می‌گوید: “امروز صبح نوت 7 جدید من در حال شارژ بود که به‌طور ناگهانی در اتاق هتل منفجر شد. گوشی به‌طور کامل سوخت و من موفق نشدم سیم‌کارت و کارت حافظه را از آن خارج کنم. من از شارژر و کابل اصلی استفاده می‌کردم. تشکِ روی تخت و قسمتی از فرش اتاق در آتش سوخت و وقتی قصد خارج کردن سیم‌کارت را داشتم یکی از انگشتانم آسیب دید”.

این شهروند استرالیایی مدعی شده با تحویل این فبلت به نمایندگی سامسونگ، یک گوشی J1 به او امانت داده شده است. علاوه بر این، نمایندگی سامسونگ تضمین کرده که هزینه تمامی خسارت‌های ایجاد شده را پرداخت خواهد کرد.

 این در حالی است که سامسونگ هفته گذشته و پس از دریافت گزارش‌های مختلف از گرم‌شدن بیش از حد و انفجار گلکسی نوت 7، فراخوان جهانی را برای برطرف کردن مشکل این محصول اعلام کرده بود. این فراخوان شامل دارندگان گلکسی نوت 7 در ایران هم می‌شد. سامسونگ اعلام کرده مشکل در باتری، علت انفجار‌های به‌ثبت رسیده در پرچمدار جدید این شرکت است. تا روز اول سپتامبر، 35 گزارش مختلف از بروز مشکل در نوت 7 در سراسر جهان منتشر شده است. سامسونگ اعلام کرده به‌طور داوطلبانه فبلت فعلی کاربران را با نمونه‌های جدید جایگزین خواهد کرد.

 

مطلب مرتبط

740 میلیون دلار ضرر برای فراخوان نوت 7

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا