تکنولوژی

اپل واچ سری 2 رونمایی شد

بالاخره پس از مدت‌ها حرف و حدیث و انتشار شایعه‌های مختلف، شرکت اپل از نسل جدید اپل‌واچ رونمایی کرد.

ساعت هوشمند جدید اپل که Apple Watch Series 2 نام گرفته، در نگاه اول شباهت‌های زیادی به نسل اول ساعت هوشمند این شرکت دارد. محصول جدید اپل از مواد مشابهی (در مقایسه با اپل واچ) در ساختار خود بهره می‌برد. با وجود این، اپل واچ سری 2، ضخامت کم‌تری در مقایسه با محصول سال گذشته دارد.

این محصول برای بهبود گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های بدنی کاربران، از سنسورهای جدیدی بهره‌مند شده است. شاخص‌ترین این سنسورها، فشارسنج و جی‌پی‌اس است. سنسور فشارسنج امکان سنجش ارتفاع را فراهم می‌کند تا تخمین دقیق‌تری از کالری مصرفی کاربر ارائه دهد. سنسور جی‌پی‌اس هم تحلیل دقیق‌تر از مسافت‌های پیموده شده و یا جابه‌جایی کاربر بدست می‌دهد. مقاومت در برابر نفوذ آب هم ویژگی دیگری است که به ساعت جدید اضافه شده است. با این تفاسیر، حالا شناگران می‌توانند تا عمق 50 متری، بدون نگرانی از ورود آب به ساعت، از آن استفاده کنند.

اپل واچ سری 2 به پردازنده دو هسته‌ای Apple S2 و پردازنده گرافیکی جدیدی هم مجهز شده است. پردازنده جدید، سرعت اجرای برنامه‌ها را در مقایسه با نسخه پیشین تا 50 درصد افزایش خواهد داد و البته باتری کم‌تری را هم در زمان پردازش داده‌ها مصرف می‌کند. صفحه‌نمایش این محصول هم با تامین روشنایی تا 1000nits، روشن‌ترین صفحه‌نمایشی به حساب می‌آید که اپل تاکنون در محصولات خود استفاده کرده است.

تمرکز روی قابلیت‌های جدید WatchOS 3 و اعلام خبر برنامه‌ریزی نیانتیک برای عرضه پوکیمون‌گو برای این ساعت هوشمند، از جمله موارد مهم رویداد رونمایی از محصول جدید اپل بود. اپل واچ 2 از نهم سپتامبر و با قیمت 369 دلار به بازار عرضه خواهد شد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا