تکنولوژی

معرفی سه دستبند هوشمند تام تام در نمایشگاه IFA

شرکت TomTom در نمایشگاه IFA 2016 از سه دستبند سلامتی جدید رونمایی کرد. 

به گزارش وب‌سایت Theverge، اولین محصول تام‌تام که Touch نام دارد، دستبند سلامتی است که در ظاهر طراحی معمولی دارد اما می‌تواند میزان چربی و یا حجم عضلانی بدن شما را در کنار اندازه‌گیری تعداد گام‌های طی‌شده، رهگیری وضعیت خواب و تعداد ضربان قلب نمایش دهد. دو دستبند دیگر این شرکت در واقع به‌روزرسانی‌هایی برای سری Spark خواهند بود که رهگیری فعالیت‌ها را به واسطه استفاده از GPS، به شکلی پیشرفته و دقیق امکان‌پذیر می‌سازند. 

Touch با قیمت 129 دلار از هشتم سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد. این محصول از صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد و در کنار قابلیت نمایش هشدارها روی گوشی‌های هوشمند، ضد آب بوده و باتری آن با یک بار شارژ برای پنج روز قابل استفاده خواهد بود. تام‌تام از راهکاری که “تحلیل مقاومت بیوالکتریکال” نام دارد برای سنجش حجم عضلانی و میزان چربی بدن بهره می‌برد. این دستبند، زمانی که سیگنال ارسالی برای رفتن به نیم‌تنه بالایی بدن و بازگشت به دستگاه نیاز دارد را اندازه‌گیری و بر این اساس، میزان چربی و حجم عضلانی بدن را اندازه‌گیری می‌کند. 

 

محصول دیگر این شرکت، Spark 3 نام دارد که حالا به سیستم موقعیت‌یاب جی‌پی‌اس هم تجهیز شده است. علاوه بر این، قابلیت Back to Start نیز به شما کمک می‌کند تا با مشخص کردن موقعیت مکانی خاص، به عنوان مثال پس از طی مسافت در شهری که از آن شناختی ندارید، به نقطه شروع بازگردید. این محصول از 8 سپتامبر با قیمت 249 دلار به بازار عرضه می‌شود. Spark 3 سه گیگابایت رم دارد و باتری آن از پنج‌ساعت تا دو هفته، بر حسب میزان استفاده کاربر پاسخگو خواهد بود. 

در نهایت، Adventurer محصول دیگر تام‌تام است که علاوه بر مشخصات اسپارک 3، از فشارسنج داخلی هم بهره می‌برد. این محصول هم نظیر اسپارک 3 به همراه هدفون‌های بلوتوثی به بازار عرضه خواهد شد. ادونچرر از تاریخ 18 اکتبر با قیمت 349 دلار پیش روی خریداران خواهد بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا