تکنولوژی

رونمایی فیت‌بیت از دستبند چارج 2

شرکت فیت‌بیت امروز و در مراسم ویژه‌ای از دستبند سلامتی جدید خود به نام Charge 2 که در واقع نسخه تکامل یافته Charge HR است رونمایی کرد.

به گزارش وب‌سایت Theverge، علی‌رغم عرضه ده‌ها دستبند سلامتی متفاوت از سوی فیت‌بیت، چارج اچ‌آر که در سال 2014 میلادی معرفی شده هنوز پرفروش‌ترین دستبند سلامتی این برند است. این در حالی است که فیت‌بیت امروز از نسخه تکامل یافته این محصول یعنی چارج 2 رونمایی کرد. صفحه‌نمایش چارج 2 چیزی در حدود چهاربرابر بزرگ‌تر از چارج اچ‌آر است. با فشاردادن کلید فیزیکی این دستبند می‌توانید میان منوهای اصلی شمارش گام‌ها، ضربان قلب، گزینه‌های تمرینی، کرنومتر و گزینه ریلکسیشن حرکت کنید. با لمس صفحه‌نمایش روی هر یک از گزینه های یادشده هم وارد زیرمنوها خواهید شد. این در حالی است که در چارج اچ‌آر خبری از این زیرمنوها نبود.

چارج 2 برخلاف اچ‌آر از جی‌پی‌اس بهره می‌برد. با این تفاسیر، نیاز به برقراری ارتباط دستبند با گوشی‌های هوشمند برای رهگیری موقعیت مکانی کاربر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این، فیت‌بیت مشخصه جدیدی به نام Cardio Fitness را به همراه چارج 2 معرفی کرده است. این قابلیت از اطلاعاتی مانند سن، جنسیت، قد و میزان ضربان قلب در زمان ورزش استفاده می‌کند تا امتیازی را به عملکرد قلب شما در زمان انجام فعالیت‌های مختلف تخصیص دهد. قابلیت Relax هم در تمرینات 2 تا 5 دقیقه‌ای نفس‌کشیدن را با  شما تمرین می‌کند تا آرامش پیدا کنید. چارج 2 با قیمت 149 دلار از اواسط سپتامبر در بازار خواهد بود. با این وجود، پیش‌فروش این محصول از همین امروز آغاز شده است.

بدنیست بدانید با یک‌بار شارژ باتری این دستبند می‌توانید برای مدت 5 روز از آن استفاده کنید. قابلیت جی‌پی‌اس در کنار مشخصه امتیازدهی به عملکرد قلب و قابلیت ریلکسیشن را باید اصلی‌ترین مشخصه‌های این محصول به حساب آورد. این در حالی است که سنسور شمارش ضربان قلب در چارج 2 دقیقا مشابه با سنسوری است که در محصولات دیگر فیت‌بیت استفاده شده بود و این شرکت از آن با عنوان تکنولوژی PurePulse یاد می‌کند. تکنولوژی که اتفاقا عملکرد آن انتقادهای زیادی را در خصوص نداشتن دقت کافی به همراه داشته است. علاوه بر چارج 2، فیت‌بیت از دستبند فلکس 2، نسخه طلایی فیت‌بیت آلتا و به‌روزرسانی جدید نرم‌افزاری برای فیت‌بیت بلیز نیز رونمایی کرد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا