تکنولوژی

تقدیر دولت از شرکت ارتباطات زیرساخت

شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم گرامیداشت هفته دولت و جشنواره شهید رجایی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد در زمینه ارزیابی عمـلکرد سطح دستگاه در میان تمامی سازمان ها و دستگاه های وابسته رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی که به منظور تجلیل از وزارتخانه‌ها و کارمندان نمونه دولت با حضور رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت و جمعی از کارکنان سازمانهای مختلف برگزار شد، شرکت ارتباطات زیرساخت رتبه نخست را در میان تمامی سازمان ها و دستگاه های وابسته در سطح  ملی کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

براساس این گزارش در این مراسم مهندس طاهر شمس عضو هیأت مدیره به نمایندگی از شرکت ارتباطات زیرساخت لوح تقدیر را از دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان دریافت کرد.

بر اساس این گزارش در بخشی از این لوح خطاب به مهندس آذری جهرمی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آمده است: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمامی مدیران و کارکنان محترم آن شرکت در راستای توسعه و اعتلای شرکت و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال 95 تشکر و قدردانی می نمایم.

لازم به ذکر است که ارزیابی عملکرد و فعالیت دستگاهها و سازمان های دولتی در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است که در شرکت ارتباطات زیر ساخت متولی راهبری و ارزیابی این شاخص ها دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات است.

منبع : روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا