تکنولوژی

چرا Xbox One S انقدر زیباست؟

اگر ایکس‌باکس جدید را دیده باشید حتما جذب زیبایی آن شده‌اید. بدون شک جذاب‌ترین کنسولی که تا این لحظه طراحی شده Xbox One S است. اما می‌خواهیم بدانیم چه کسی پشت این طراحی بوده که این کنسول انقدر جذاب ساخته شده است.

اندرو کیم طراح بزرگی است که در پشت پرده ایکس‌باکس وان اس را طراحی کرده است. اندرو کیم مسئول بسیاری از ری‌برندینگ‌های مهم دنیا بوده که یکی از مهمترین آنها تغییر لوگوی مایکروسافت در سال 2012 است.

نمونه کارهای او را می‌توانید از اینجا ببینید

اولین طراحی سخت‌افزاری کیم همین Xbox One S است. پس از این طراحی زیبا، مایکروسافت تصمیم گرفته تا از استعداد این طراح حرفه‌ای در هلولنز استفاده کند و او را به بخش طراحی هدست واقعیت مجازی خود منتقل کرده است.

کیم در مصاحبه‌ خود گفته که این اولین تجربه جدی او بوده و سعی کرده کنسول مایکروسافت را با زبان ویندوز 10 طراحی کند.

اگر اهل بازی با کنسول‌ها هستید می‌دانید که رقابت تنگاتنگی بین پلی‌استیشن سونی و ایکس‌باکس مایکروسافت در جریان است. این دو رقیب قدیمی همیشه در تلاش هستند تا بهترین محصول را ارائه بدهند. از نظر کیفیت و گرافیک هر دو در سطح بالایی قرار دارند و مقایسه آنها کار ساده‌ای نیست. همچنین از نظر دسته‌های بازی، هردو دسته‌هایی با کیفیت ساخت بالا عرضه کرده‌اند که قابل تحسین است. اما اگر ظاهر خود کنسول‌ها را مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که Xbox One S از تمام کنسول‌های تولید شده در سونی و مایکروسافت یک سر و گردن بالاتر است. باید دید آیا سونی هم برنامه‌ای برای تغییر ظاهر کنسول خود دارد یا خیر.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا