تکنولوژی

تحویل ایمیل به گیرنده پیش از ارسال

شرکت یاهو پتنتی را به ثبت رسانده که حتی پیش از تصمیم کاربر برای ارسال ایمیل، آن‌را برای طرف مقابل ارسال می‌کند. به گزارش وب‌سایت بیزینس اینسایدر، تکنولوژی استفاده شده در قالب این پتنت به رهگیری و بررسی نحوه استفاده کاربران از سرویس ایمیل و الگوهای معمول ارسال پیام توسط افراد می‌پردازد. با این تفاسیر، در صورتی که شخصی به‌طور روزانه و یا در فواصل زمانی مشخص ایمیلی را به دیگران ارسال می‌کند، یاهو سریعا این موارد را تشخیص داده و ارسال ایمیل را پیش از درخواست کاربر، به‌طور خودکار انجام خواهد داد. با این وجود، ایمیل ارسال شده، برای فرد گیرنده مخفی باقی خواهد ماند تا فرستنده شخصا تصمیم به ارسال ایمیل بگیرد. در صورتی که کاربر از ارسال ایمیل منصرف شود یاهو ایمیل مخفی شده را پس از 24 ساعت از سرورهای خود حذف می‌کند. این اطلاعات را مدیرعامل یاهو Marissa Mayer در نشست مطبوعاتی یاهو مطرح کرده است.

یاهو با پیاده‌سازی این راهکار قصد دارد بهترین زمان را برای ارسال ایمیل کاربران انتخاب کند. با استفاده از این روش، ارسال ایمیل در زمانی که شبکه ترافیک کم‌تری دارد انجام خواهد شد و تحویل اولیه پیام‌ها به گیرنده در زمان‌هایی که به اصطلاح “Off-peak” نامیده می‌شوند صورت می‌پذیرد. در نهایت نیز پس از کلیک کاربر روی گزینه ارسال ایمیل، پیام برای گیرنده به نمایش درخواهد آمد.

لازم به ذکر است که این پتنت در سال 2014 میلادی توسط یکی از کارمندان یاهو به نام Varun Bhagwan طراحی شده بود اما تاییدیه نهایی آن روز گذشته به یاهو ابلاغ شده است. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا