تکنولوژی

5 ترفند برای لاغر دیده شدن در عکس

یکی از مشکلاتی که موقع گرفتن عکس یادگاری پیش می‌آید ژست ما زمان گرفتن عکس است. شاید هم شنیده باشید که برخی افراد می‌گویند بدعکس هستند یا از عکس‌های خود راضی نیستند. پیش از این راجع به اینکه دوربین انسان‌ها را چاق‌تر نمایش می‌دهد مطلبی منتشر کردیم، اما حالا می‌خواهیم چند نکته را آموزش بدهیم که زمان گرفتن عکس رعایت کنید تا در عکس‌ هم خوش‌تیپ و خوش‌اندام دیده شوید. برای گرفتن یک عکس خوب باید پنج نکته را رعایت کنید که آنها را بررسی می‌کنیم.

1. زاویه دوربین

دوربین را در راستای چشمانتان قرار دهید. اگر دوربین را پایین‌تر از صورت بگیرید، علاوه بر اینکه تصویر جالبی از بینی شما نخواهد داشت در ضمن گردن شما هم از زاویه پایین تصویر خوبی ندارد. اما اگر می‌خواهید در فیلم چاق دیده نشوید باید از دوربین فاصله داشته باشید. بهتر است تا دوربین از شما دور باشد و با کمی زوم‌کردن تصویر شما را بگیرد. اگر دوربین به شما خیلی نزدیک شود، شما چاق و گرد به نظر می‌رسید.

2. عقب‌ یا جلو بودن سر

خیلی از افراد عادت دارند سر و گردن خود را عقب نگه می‌دارند، این کار باعث می‌شود تا شما چاق به نظر برسید. اما اگر سر خود را کمی جلو نگهدارید، شما لاغر دیده خواهید شد.

3. دقت در زمان ویرایش

زمان ویرایش ویدئو و قبل از پخش آن می‌توانید با یک ترفند ساده تاثیر زیادی روی فیلم خود بگذارید. زمانی که ویدئو را وارد نرم‌افزارهای ویرایشی کردید، اندازه خروجی را از اندازه واقعی ویدئو کمتر کنید و تصویر را از دوطرف کمی فشرده کنید. این کار باعث می‌شود تا شما بهتر دیده شوید و دوربین شما را چاق نشان ندهد. البته دقت کنید تا ویدئو تناسب خود را از دست ندهد.

4. استفاده از گیره لباس

گیره‌های لباس می‌توانند کمک خوبی برای شما باشند. اگر لباسی دارید که در تن شما آزاد است، جلوی دوربین این موضوع باعث چاق داده شدن شما خواهد شد. بهتر است با یک گیره لباس، از پشت دور کمر و آستین‌ها را جمع کنید و با گیره نگه‌ دارید تا لباس در تن شما بهتر دیده شود.

5. واقعا وزن کم کنید!

یکی از موضوعاتی که بیشتر ما با آن درگیر هستیم اضافه وزن واقعی است و نه خطای دوربین. نکته پنجم ما ترفند نیست و یک نصیحت دوستانه است. اگر با پشتکار با اضافه وزن خود برخورد کنیم، حتما می‌توانیم به وزن دلخواه برسیم. با کمی رعایت در خورد و خوراک و ورزش می‌توانیم به حالت ایده‌آل خود برسیم.

در پایان هم پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را ببینید:

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا