تکنولوژی

کورتانا به Xbox One اضافه شد+ویدئو

بعد از چند ماه تاخیر بالاخره مایکروسافت دستیار صوتی خود را به ایکس‌باکس اضافه کرد. کورتانا که هوشمندتر از قبل شده حالا با طراحی جدید برای بازی‌کنندگان حرفه‌‌ای آماده است. شما می‌توانید با هدست و یا کینکت، کورتانا را صدا بزنید و یک بازی را جستوجو کنید و یا یک مهمانی مجازی تشکیل بدهید و با دوستان خود در یک گروه گفت‌وگو کنید.

در آپدیت جدید شما می‌توانید از کورتانا بخواهید برای شما در پس‌زمینه موسیقی پخش کند. یا اینکه زمانی که بازی صدا ندارد و یا بازی را متوقف می‌کنید به صورت خودکار برای شما آهنگ دلخواهتان پخش شود. حتی می‌توانید از کورتانا بپرسید که دوست شما در حال انجام چه کاری است؟ کورتانا هم در پاسخ می‌گوید مشغول کدام بازی است و در کدام مرحله. این به‌روزرسانی حتی به ویندوز هم آمده است، یعنی شما می‌توانید فیلم یا بازی که دوست دارید را از فروشگاه ویندوز بخرید و آن در ایکس باکس ببینید.

این آپدیت جدید شامل بیشترین تغییرات میان تمام آپدیت‌های ایکس‌باکس بوده است. یک دیگر از ویژگی‌های این آپدیت امکان انتخاب زبان، کشور و موقعیت جغرافیایی است. با همین امکان شما می‌توانید مثلا کشور خود را آمریکا انتخاب کنید اما زبان برنامه را در حالت زبان فرانسه بگذارید. توجه داشته باشید که تقریبا تمام این تنظیمات را هم کورتانا برای شما انجام خواهد داد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا