تکنولوژی

Candid؛ شبکه اجتماعی امن و هوشمند

Candid شبکه اجتماعی جدید برپایه استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی است که امکان مشاهده خبرهای شخصی‌سازی شده و یا به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات با هویت ناشناس را برای کاربر فراهم می‌کند. به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، اساس  کار این شبکه اجتماعی که اپلیکیشن آن به‌طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده، به‌کارگیری هوش مصنوعی در جهت مدیریت بهتر محتوا در شبکه‌های اجتماعی است. ورود به رابط کاربری این برنامه در قالب ثبت اطلاعات مرتبط با میزان تحصیلات، شغل، علاقمندی‌ها و حتی شهر محل سکونت کاربر انجام می‌شود تا در نهایت خبرهای مورد علاقه شخص و یا پست‌های مرتبط با انجمن‌های مورد نظر و یا دوستانش پیش روی او قرارگیرند. این در حالی است که در قالب فعالیت در این شبکه اجتماعی، هویت کاربر به‌طور کامل مخفی خواهد ماند.

حذف پست‌های آزاردهنده برای کاربران و یا نمونه‌های حاوی توهین و تحقیر از دیگر اولویت‌های این نرم‌افزار است. به این منظور، الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی برای تحلیل هر پست و در نهایت، حذف محتویات آزاردهنده برای دیگر کاربران، پست‌های دارای رای منفی و یا اظهارنظرهایی که ارتباطی با موضوع بحث ندارند به‌کار بسته شده‌ است. علاوه بر این، از مدل‌سازی ویژه‌ای برای شناسایی احساسات استفاده شده که حذف سریع مطالب همراه با نفرت، تهمت و یا سخنان تهدیدآمیز را به همراه خواهد داشت. این در حالی است که تیم توسعه دهنده، همکاری نزدیکی با Ryan Lackey متخصص سرشناس امنیتی داشته‌ تا قابلیت‌های امنیتی این نرم‌افزار نیز در سطح مطلوبی قرارگیرند.

با این تفاسیر کاربران Candid می‌توانند بدون اضطراب و نگرانی، به ابراز نظر در خصوص مسائل مختلف بپردازند اما همچنان اطمینان خواهند داشت که با به‌کارگیری الگوریتم‌های یادگیری عمیق، تنها مطالب استاندارد و مطلوب در سطح این شبکه اجتماعی رد و بدل خواهد شد. لازم به‌ذکر است که آی‌پی کاربران فعال در این شبکه اجتماعی نیز به هیچ وجه ثبت نخواهد شد. در نهایت، استفاده از الگوریتم‌های رمزگذاری ویژه در این نرم‌افزار باعث شده حتی کارکنان این شرکت نیز نتوانند به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کنند.

شما می‌توانید از لینک‌های زیر این شبکه اجتماعی را نصب کنید:

دانلود برای اندروید

دانلود برای آی‌اواس

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا