تکنولوژی

پوکیمون‌گو در ژاپن سیاسی شد

با آغاز عرضه بازی پوکیمون‌گو در کشور ژاپن که در واقع منزلگاه این بازی به حساب می‌آید، کاربران چینی نیز با استفاده از ترفندهای تغییر موقعیت مکانی، در باشگاه‌های مجازی ویژه این بازی در کشور ژاپن حضور یافته‌اند. 

به گزارش Mashable، این خبر برای اولین‌بار در Reddit منتشرشد تا به گفته کاربران این وب‌سایت، جنبشی ملی میهنی در میان کاربران کشورهای چین و ژاپن که در طول تاریخ همواره روابط عجیب و غریبی با یکدیگر داشته‌اند شکل گیرد. 

در فضای انجمن اختصاص یافته به بحث کاربران بر سر این موضوع، صدها اظهار نظر مختلف از سوی کاربران منتشر شده است. آن‌طور که از شواهد امر پیداست، یکی از باشگاه‌های مجازی بازی پوکیمون در آرامگاه افراد کشته‌شده در جنگ ژاپن استقرار یافته و همین امر باعث شده کاربران از این فرصت استفاده کرده و به اظهارنظر در خصوص وقایع جنگ میان چین و ژاپن که در اواخر دهه 1930 و دهه 1940 میلادی رویداده است بپردازند. 

حاشیه‌های پوکیمون‌گو در ژاپن به همین‌جا ختم نشده و بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی وب‌سایت‌های خبری، تنها چندساعت پس از آغاز عرضه این بازی در ژاپن یک دانشجوی این کشور به علت افتادن از پله‌ها در هنگام اجرای این بازی، به بیمارستان منتقل شده است. 

 

تمام مطالب مربوط به «پوکیمون‌گو» 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا