تکنولوژی

روبات‌ها هم پوکیمون بازی می‌کنند

یک بازی خبرساز تلفن همراه که به نظر می رسد چالش جدید بسیاری از کشورهاست حالا به دست روبات‌ها هم افتاده است.

به گزارش مهر، بازی «پوکیمون گو» که رکورد دانلود اپلیکیشن در یک بازه زمانی مشخص را شکسته است یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده محسوب می شود که نه تنها انسانها بلکه روبات‌ها را نیز به خود مشغول کرده است.

روبات Baxter یکی از پیشرفته‌ترین روبات‌های صنعتی دنیا محسوب می شود و هم اکنون در یکی از شرکت‌های ارایه دهنده خدمات اینترنتی مشغول به فعالیت است حالا یکی از علاقه‌مندان جدی بازی پوکیمون شده به طوریکه عکس مربوط به در دست گرفتن تلفن همراه و تماشای این بازی در رسانه های مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.این خبر از آن جهت پر اهمیت عنوان شده زیرا از روبات Baxter به عنوان یکی از جایگزینهای احتمالی انسان‌ها در بسیاری از امور یاد می شود.

به تازگی این روبات تلفن همراهی را که در آن بازی پوکیمون نصب شده بود در دست گرفته و حین بازی با آن موفق به شکار یکی از پوکیمون ها شد. شکار این موجودات چنان هیجانی دارد که گفته می شود در برخی موارد صدها کاربر بازی برای شکار یکی از آنها راهی مناطق خطرناک و دورافتاده می شوند.

روبات Baxter قابلیت‌های فنی چشمگیری دارد اما اینکه توانسته تلفن همراه را در دست بگیرد و بازی پوکیمون را انجام دهد مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا