تکنولوژی

مخابرات : تعرفه اینترنت کاهش یافت

شرکت مخابرات تصمیم گرفته تخفیف اعلامی از سوی دولت را پیش از حل و فصل بدهی‌اش به دولت برای مشترکان اعمال کند. این چیزی است که داوود زارعیان مدیر روابط عمومی مخابرات به خبرگزاری تسنیم گفته است. 
بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات کلیه ارایه دهندگان خدمات اینترنت ملزم به کاهش تعرفه‌های خود هستند اما نکته این بود که همه اپراتورها برای استفاده کردن از تخفیف زیرساخت باید بدهی خود را به این شرکت بپردازند. مدیرعامل زیرساخت هفته قبل گفته بود که مخابرات 300 میلیارد تومان بدهی تعیین تکلیف نشده دارد. داوود زارعیان دراین باره به تسنیم گفته است:‌موضوع بدهی‌های تعیین تکلیف نشده ما به شرکت ارتباطات زیرساخت هیچ ارتباطی به مشترکان نهایی ندارد و از امروز تعرفه‌های اینترنت پرسرعت را برای مشترکان مخابرات کاهش می‌دهیم.
وی عنوان کرد: در تعامل خوبی با شرکت ارتباطات زیرساخت هستیم و همانطور که مدیر عامل آن شرکت هم عنوان کرده‌اند، بخشی از بدهی‌های خود را تسویه کرده‌ایم.
او با تأکید بر اینکه مصوبه کاهش تعرفه اینترنت برای مردم عملیاتی می‌کنیم و این دو موضوع را به یکدیگر ارتباط نمی‌دهیم، خاطر نشان کرد: منکر بدهی‌های خود به شرکت زیرساخت نیستیم اما برای مشخص شدن رقم بدهی طرفین باید بنشینند و مذاکره کنند تا اختلاف نظرها حل و فصل شود.
سخنگوی مخابرات ایران همچنین گفت: قطعا تمام بدهی‌هایی که از آن یاد می‌شود مربوط به پهنای باند نیست و دیگر خدمات و سرویس‌ها را هم شامل می‌شود؛ لذا شاید بهتر باشد که بدهی این بخش‌ها از یکدیگر تفکیک شود تا به راحتی بتوان به اجماع نظر رسید.
زارعیان بار دیگر با تأکید بر اینکه مخابرات از تعدیل نرخ اینترنت برای مشترکان نهایی حمایت می‌کند، ابراز کرد: اقدام برای تعدیل و منطقی کردن تعرفه اینترنت گام ارزنده‌ای در افزایش دسترسی مردم به آن است.
جدول نرخ‌های مصوب جدید در حوزه اینترنت ثابت به شرح زیر است:
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا