تکنولوژی

سامانه جدید خدمات کدپستی ۱۰ رقمی راه اندازی شد

با توجه به اهمیت روز افزون کدپستی در کشور سامانه جدید بر خط صدور گواهی کد پستی با امکان دریافت چهار خدمت پیش بینی شده راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا، میرزایی-  مدیر کل جغرافیایی و کدگذاری ضمن بیان – خبر فوق افزود :با استفاده از این سامانه هموطنان عزیز می توانند بدون نیاز به  مراجعه حضوری به دفاتر پستی برای دریافت کدپستی محل سکونت یا محل کسب و کار خود، دریافت گواهی کدپستی و یا ثبت درخواست کدپستی جدید به صورت برخط و الکترونیکی  اقدام نمایند.

میرزایی به قالب طراحی شده برای این سامانه اشاره کرد و گفت: نرم افزار فوق الذکر براساس طراحی واکنش گرا (Responsive ) بوده به گونه ای که برای نمایش در موبایل، تبلت و رایانه ظاهری متفاوت و مناسب را دارامی باشد.

میرزایی با بیان اینکه در این سامانه امکان ارسال پیامک در زمان ثبت درخواست برای مشتریان فراهم آمده ادامه داد: از دیگر قابلیت های این سامانه ارائه خدمات وب سرویس به سایر سازمان ها واشخاص حقوقی است که با استفاده از این خدمت سازمان ها قادر خواهند بود با استفاده از کدپستی و با شماره تلفن ثابت اطلاعات مکانی متناظر مانند نشانی استاندارد پستی، مختصات جغرافیایی، تلفن ثابت، کد ISIC  کسب و کار و … را به صورت برخط دریافت کنند.

وی در پایان گفت: سامانه فوق از طریق نشانی gavahi.post.ir  برای عموم هم میهنان قابل دسترس می باشد.

مرتبط:

جست و جوی مکان کد پستی در نقشه آنلاین تهران

‫43 دیدگاه ها

  1. سلام از شما خواهش می کنم عمر و سرمایه مردم را هدر ندهید
    بنده گواهی کدپستی درخواست می کنم سیستم کدپستی میاره درست است اما آدرس فقط نقطه چین است
    کدپستی 4156746435 است

    کـــدپســتی
    4156746435
    نشانی: استان گیلان ، شهرستان رشت ، بخش مرکزی ، شهر رشت، محله حافظ آباد ، کوچه شهید دانش حجتی ، بن بست (قدیمی) – بن شقایق ، پلاک 52 ، طبقه همکف
    متن نمایش داده می شود اما موقع صدورگواهی فقط کدپستی بدون آدرس می دهد و دوهزارتومانت را به چیب زد رفت

  2. کارمندهای مفتخور باید یک جدول ساده درست کنند تا کد پستی همه مناطق را درج کنند و ترجیح می دهند حقوق بگیرند و مانع ایجاد کنند
    حتی در قبض برق هم کد پستی موجود نبود

    1. برای اینکه تمام سیستم های آنلاین توسط یه سری دانشجوی بیکار و الاف طراحی میشه. من که تا به حال یه سایت اداری و دولتی و غیر دولتی ندیدم که درست کار بکنه.

  3. ب قول رهبرعزیزمون مشکل ما هیچ کس وهیچ چیزنیس جز مدیریت .اگ مدیرداشتیم مثل اروپایی ها حالمون این نبودک خودشونک بیکارن وقت مردمم بااین سامانه های مزخرف میگیرن

  4. من نمی دونم این برنامه رو کی طراحی کرده، اما مطمینم از برنامه نویسی هیچی حالیش نبوده!

  5. مفت نمیارزه این برنامه،حیف نت واسه اینجور چیزا.خدایی الان من میخوام کد پستی مو پیدا کنم ، کلا گوشیم هنک کرد،خیلی مسخرست،هزار بار مسخرست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا