تکنولوژی

گوشی‌های جدید بلک‌بری در راه‌است

مدیرعامل بلک‌بری در کنفرانس گفتگو با سرمایه‌گذاران، از برنامه‌ریزی به‌منظور انتشار اخبار بیشتر از دو گوشی جدید بلک‌بری، در رویداد ویژه این شرکت در ماه آتی میلادی خبر داد. 

به گزارش Gsmarena، این خبر در حالی منتشر می‌شود که تا پیش از این نیز وب‌سایت‌های مختلف از احتمال رونمایی از دو میان‌رده جدید بلک‌بری در سال جاری میلادی خبر داده بودند اما زمان قطعی این رونمایی مشخص نشده بود. 

با این وجود، John Chen که در کنفرانس هماهنگی با سرمایه‌گذاران شرکت کرده بود در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص احتمال رونمایی از محصولات جدید بلک‌بری، اینچنین گفت:

” هنوز آمادگی کامل برای پاسخگویی به این پرسش را نداریم اما حدس می‌‌زنم اطلاعات جدیدی در ماه جولای ارائه خواهد شد. رونمایی از این دو محصول جدید ما در بازه زمانی که از اکنون تا پایان سال مالی جاری تعیین شده، انجام خواهد گرفت. احتمالا هر دو گوشی جدید در دسته میان‌رده و یا میانه رو به بالا به بازار عرضه خواهند شد و خبری از پرچمدار جدید نخواهد بود.”

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این دو محصول اعلام نشده اما آن‌طور که از شواهد امر پیداست، یکی از دو گوشی جدید بلک‌بری از صفحه‌کلید فیزیکی مشابه با Priv بهره‌مند خواهد شد و دیگری یک گوشی تمام لمسی خواهد بود. 

همان‌طور که می‌دانید، بلک‌بری اخیرا نتایج عملکرد مالی خود در سه‌ماهه گذشته را نیز منتشر کرده است. نتایجی که به هیچ‌وجه امیدوارکننده به‌نظر نمی‌رسند و برمبنای آن، مسئولان این شرکت کانادایی از ثبت ضرر خالص 670 میلیون دلاری در مقابل کسب درآمد 400 میلیون دلاری خبر داده‌اند. درآمدی که در مقایسه با سه‌ماهه مشابه سال گذشته میلادی، کاهش 40 درصدی را نشان می‌دهد. 

بلک‌بری در سه‌ماهه یادشده فروش 500 هزار گوشی همراه را به ثبت رسانده که این رقم نیز در مقایسه سال به سال، از کاهش بیش از 50 درصد حکایت دارد. با این وجود، مدیرعامل این شرکت همچنان به آینده خوش‌بین است و در این خصوص می‌گوید:

” من کاملا مطمئنم که توانایی کسب درآمد بالا از بخش تولید گوشی‌های همراه را خواهیم داشت.”

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا