تکنولوژی

سنسور اثرانگشت وان‌پلاس 3 سریع‌تر از آیفون 6S

گوشی وان‌پلاس 3، تازه وارد جدید بازار که با قیمت مناسب در کنار مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل قبول توانسته طرفدارانی برای خود دست و پا کند، به سیستم تشخیص اثر انگشتی سریع‌تر از پرچمدار حال حاضر اپل تجهیز شده است.

به گزارش Ubergizmo، ویدئویی که به‌تازگی در یوتیوب منتشر شده، سرعت بازکردن قفل صفحه‌نمایش در وان‌پلاس 3 را در مقایسه با آیفون 6S اپل به چالش می‌کشد و نکته قابل توجه، برتری پرچمدار وان‌پلاس در مقایسه با رقیب قدرتمند خود است. 

اگرچه این تفاوت زمانی آنچنان فاحش نیست اما مطمئنا به مرور زمان تاثیر ویژه‌ای در تجربه کاربران خواهد داشت. این تاثیر، زمانی که سنسور تشخیص اثرانگشت را به عنوان جایگزینی امن‌تر برای رمزهای عبور سنتی ویژه دسترسی به گوشی درنظر آوریم، بیش از پیش مشهود خواهد بود. 

اگرچه در حال حاضر آیفون 6S نیز به یکی از سریع‌ترین سیستم‌های تشخیص اثرانگشت در میان پرچمداران حال حاضر بازار تجهیز شده اما پس از مشاهده این ویدئو، در صورتی که قصد خرید یک گوشی هوشمند جدید اندرویدی را داشته باشید مطمئنا وان پلاس‌ 3 را با توجه به قیمت پایین و البته مشخصات سخت‌افزاری مناسب، به عنوان گزینه‌ای کارآمد درنظر خواهید داشت. 

 

مرتبط : وان پلاس ۳ معرفی شد

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا