تکنولوژی

عرضه محتوای قابل دانلود رایگان ویژه بتلفیلد 4

شرکت الکترونیک آرتس طرح جدیدی به نام Road to Battlefield را به مرحله اجرا درآورده که هدف از آن، جلب توجه افکار عمومی با هدف زمینه‌سازی در جهت استقبال هر چه بهتر از عناوینی است که به زودی توسط این شرکت به بازار عرضه خواهد شد. 

به گزارش Ubergizmo، این طرح در قالب ارائه محتوای قابل دانلود رایگان و یا همراه با تخفیف پیش روی کاربران عناوین حاضر در بازار در دسته بازی‌های Battlefield قرار خواهد گرفت. در این راستا، این شرکت محتوای قابل دانلود (DLC) جدیدی را تحت عنوان Second Assault ویژه بتلفیلد 4 به‌صورت کاملا رایگان پیش روی کاربران تمامی پلتفرم‌های پشتیبانی شده قرار داده است.

در قالب این طرح ویژه الکترونیک آرتس، هفته گذشته نیز تخفیف‌های ویژه‌ای به مدت محدود برای بتلفیلد 4 و بتلفیلد هاردلاین پیش روی گیمرها قرار گرفته بود. این در حالی است که EA اعلام کرده این روند در جهت ارائه محتوای قابل دانلود رایگان (در کنار نمونه‌های همراه با تخفیف) تا زمان عرضه بتلفیلد 1 همچنان ادامه خواهد داشت. 

این به‌روزرسانی، اضافه شدن چهار نقشه جدید که از نسخه‌های پیشین این عنوان الگوبرداری و بازسازی شده شامل نقشه حاشیه دریای خزر، خلیج عمان، عملیات مترو و عملیات طوفان را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، پنج سلاح جدید نیز به بازی اضافه شده تا گیمر برای مدت بیشتری در بازی سرگرم باشد. 

این محتوای جدید در حال حاضر برای کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی به بازار عرضه شده و الکترونیک آرتس امیدوار است کاربران با خرید بتلفیلد 1 که در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، این لطف را جبران کنند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا