تکنولوژی

عرضه گوشی جدید ایسوس ZenFone Pegasus 3

 شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند ایسوس، محصول جدید سری  Zenfon  خود را برای  بازار چین  عرضه کرد.

Zenfon Pegasus 3  هم اکنون از طریق سایت رسمی این شرکت وفقط در کشور چین قابل خریداری است وتا کنون خبری از ورود این گوشی هوشمند جدید به بازارهای بین المللی انتشار پیدا نکرده است. این محصول در دو نسخه عرضه شده که یکی دارای  2 گیگابایت  رم و 16 گیگا بایت حافظه داخلی  و با قیمت تقریبی 13هزار و سیصد یوان  است و دیگری با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت  حافظه داخلی با قیمت تقریبی 15 هزار و سیصد یوان چین دارد. 

پگاسوس 3 با بدنه ای فلزی  مجهز به  دو عدد جای سیم کارت است که یکی از انها نانو سیم کارت و دیگری هم نانو سیم کارت و هم میکرو اس دی را پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 5.2 اینچی آن تا کیفیت تصویر 720*1280  را جوابگوست و دستگاه مجهز به پردازشگر MediaTek MT6737   چهار هسته ای 1.3GHz   است. 

 سیستم عامل دستگاه Android 6.0 Marshmallowاست و اسکنر اثر انگشت دستگاه زیر دوربین تعبیه شده است. دوربین 13 مگا پیکسلی پگاسوس 3 مجهز به فلاش LED  و  دهانه  f/2.2  است و دوربین 5 مگا پیکسلی جلوی دستگاه برای عکاسی سلفی و مکالمه تصویری مناسب است.

از آپشن های ارتباطی پگاسوس می توان به وای فای 4G VoLTE و Bluetooth 4.0 ، مسیریاب و پورت میکرو اس دی ان اشاره کرد.همچنین دستگاه با باطری  4100mAh  به مشتریان عرضه می شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا