کتاب

دانلود کنید : کتاب مصور اپل درباره قوانین جدید اپ‌استور

شرکت اپل به‌منظور تشریح هر چه بهتر قوانین به‌روزرسانی شده در زمینه توسعه نرم‌افزارهای همراه، این‌بار دفترچه فنی راهنمای توسعه‌دهندگان را به صورت کتاب مصوری با عنوان App Review Guidelines پیش روی توسعه‌دهندگان قرار داده است.

به گزارش QZ، این کمیک توسط Madefire، متخصص در روایت داستان‌ها با استفاده از ابزارهای دیجیتالی، در قالب کتابی 36 صفحه‌ای تهیه و تنظیم شده و در کنفرانس WWDC در اختیار توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری قرار گرفته است. این در حالی است که اپل در بیان قوانین جدید از شخصیت‌های تخیلی متفاوتی بهره گرفته است.

اپل امیدوار است استفاده از این کتاب تمام‌رنگی، در تشریح و تفهیم هرچه بیشتر قوانین مربوط به ثبت نرم‌افزار در فروشگاه آنلاین این شرکت، تاثیرگذاری بیشتری (در مقایسه با قوانین طولانی  و پیچ‌درپیچ متنی گذشته) داشته باشد.

سخنگوی اپل در توضیح قابلیت‌های این کتاب کمیک می‌گوید:

“امیدواریم که این راهنمای جدید، به ایجاد روند مثبت در استفاده توسعه‌دهندگان از فرایند App Review منجر شود. با عرضه این محصول، قوانین تایید و یا رد برنامه‌ها با قاطعیت بیشتری در تیم‌های کاری مربوطه دنبال‌ خواهند شد.”

اگرچه این کتاب ره‌آورد مناسبی از سوی اپل به‌نظر می‌رسد اما بعید است که درک مطالب مستند و فنی 6731 کلمه‌ای شرکت اپل را آنچنان که باید و شاید آسان‌تر کند.

بدنیست بدانید شما نیز با مراجعه به آدرس زیر می‌توانید پی‌دی‌اف این کتاب مصور را دریافت و مطالعه کنید.

https://devimages.apple.com.edgekey.net/app-store/review/guidelines/App-Review-Guidelines-The-Comic-Book.pdf

مرتبط :‌

مهمترین معرفی‌های اپل در کنفرانس برنامه‌نویسان ۲۰۱۶ 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫917 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا