تکنولوژی

تایید عرضه نسخه به‌روزرسانی شده پلی‌استیشن 4 توسط سونی

 سونی سرگرم توسعه نسخه به‌روزرسانی شده‌ای از کنسول پلی‌استیشن 4 است که رزولوشن 4K و تجربه گرافیکی غنی‌تر را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

به گزارش فایننشیال تایمز، این نسخه جدید از کنسول بازی شرکت سونی در واقع راهکاری برای حفظ برتری این شرکت ژاپنی در مقابل رقبای قدرتمندی همچون مایکروسافت و یا حتی نینتندو خواهد بود.

Andrew House مدیر اجرایی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت در گفتگو با فایننشیال تایمز عنوان داشته محصول جدید سونی قیمت بالاتری در مقایسه با نسخه 350 دلاری حاضر در بازار دارد. او در این خصوص می‌گوید:

” کنسول جدید در کنار نسخه استاندارد فعلی پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت و فروش هر دو کنسول در دستورکار ما خواهد بود. کنسول جدید که با کد اولیه Neo توسعه یافته، با هدف ارائه تجربه مناسب از بازی‌های سطح بالا و امکان انتقال پخش محتویات ویدئویی به تلویزیون‌های 4K به بازار عرضه خواهد شد.”

در کنار سخت‌افزار جدید، سونی اعلام کرده به دنبال جذب هر چه بیشتر مخاطبان از طریق ارائه سرویس‌هایی مانند تلویزیون اینترنتی PS Vue و همچنین همکاری با اسپاتیفای در قالب سرویس پخش موسیقی PS Music خواهد بود. درنظر داشته باشید که این شرکت برنامه‌ای برای رونمایی از این کنسول جدید در رویداد هفته جاری E3 نخواهد داشت.

بنابر اعلام مسئولان سونی، تمامی بازی‌های ویدئویی جدید عرضه شده به بازار از پلی‌استیشن 4 پشتیبانی خواهند کرد و اکثر عناوین نیز با نسخه به‌روزرسانی شده پلی‌استیشن 4 سازگار خواهند بود. این در حالی است که هر دو کنسول یادشده از هدست واقعیت مجازی این شرکت که در سال جاری روانه بازار خواهد شد نیز پشتیبانی می‌کنند. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا