تکنولوژی

امن‌ترین و گران‌ترین گوشی جهان

استارت آپ Sirin Labs به‌طور رسمی از گوشی اندرویدی 14 هزار دلاری رونمایی کرده است که از رمزگذاری تراشه به تراشه 256، بیتی نظیر آنچه در تجهیزات مخابراتی و ارتباطی نظامی شاهد هستیم، بهره می‌برد.
به گزارش وب‌سایت Venturebeat، این گوشی هوشمند جدید که Solarin نام دارد توانسته عنوان رولزرویس گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. سولارین که از یک کلید فیزیکی امنیتی در قسمت پشت گوشی بهره‌مند شده به‌طور رسمی در رویدادی که در شهر لندن برگزار شد پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت. این دستگاه هوشمند از پردازنده اسنپ‌دراگون 810، دوربین پشتی 23.8 مگاپیکسلی و صفحه‌نمایش 5.5 اینچی IPS LED با رزولوشن 2K بهره‌مندشده و بنابر اظهار شرکت سازنده، ارتباط وای‌فای به مراتب پایدارتری را در مقایسه با محصولات حال حاضر بازار پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
این محصول که حاصل همکاری مشترک Sirin Labs با KoolSpan، شرکت فعال در حوزه امنیت ارتباطات است از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های موجود در زمینه حریم شخصی و امنیت بهره‌مند شده است.
استارت‌آپ سیرین هدف از این پروژه را تولید پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند بازار عنوان کرده که از بالاترین سطح تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی در کنار سرعت بالا در اجرای عملیات مختلف مورد نظر کاربران و بهترین مواد موجود برای ساخت یک دستگاه الکترونیکی بهره‌مند شده است.
Tal Cohen مدیرعامل و موسس سیرین در این باره می‌گوید: “حمله‌های سایبری در سراسر جهان فراگیر شده‌اند و روندی افزایشی به خود گرفته‌اند. از همین رو سولارین به معیارهای امنیتی و حریم خصوصی سطح بالا تجهیز شده تا به کاربران در خصوص مدیریت ایمن و بدون دغدغه اطلاعات، اطمینان کامل دهد.”
این گوشی هوشمند از هم‌اکنون برای خرید توسط کاربران متمول و خاص آن به بازار عرضه شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا