تکنولوژی

استفاده 270 میلیون رایانه در سراسر جهان از ویندوز 10

همزمان با برگزاری کنفرانس برنامه‌نویسان (  بیلد 2016)‌، شرکت مایکروسافت به‌طور رسمی اعلام کرد در حال حاضر 270 میلیون رایانه مجهز به ویندوز 10 در سراسر جهان توسط کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویندوز 10 جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز است که تابستان گذشته به‌طور رسمی عرضه شد. 

این درحالی است که میلیون‌ها رایانه شخصی همچنان از نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم‌عامل ویندوز استفاده می‌کنند و مایکروسافت باید به مراتب بر تلاش خود در جهت تشویق کاربران این دستگاه‌ها به‌منظور دریافت به‌روزرسانی‌های جدید بیفزاید. با این وجود، با توجه به گذشت مدت زمان اندک از زمان عرضه ویندوز 10، دست‌یابی به چنین آماری (به ویژه در مقایسه با آنچه در خصوص ویندوز 8 شاهد بودیم) خود یک موفقیت بزرگ برای مایکروسافت به حساب می‌آید. بنابر اعلام این شرکت، به‌روزرسانی و استفاده از ویندوز 10، سریع‌ترین تطبیق کاربران با سیاست‌های مایکروسافت را در مقایسه با آنچه در خصوص نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز مشاهده کرده بودیم نشان می‌دهد. 

مسئولان مایکروسافت عنوان کرده‌اند کاربران تاکنون چیزی بیش از 75 میلیارد ساعت از ویندوز 10 استفاده کرده‌اند و در حال حاضر بیش از 500 دستگاه جدید، به‌طور ویژه و با سازگاری کامل با این پلتفرم تولید شده‌ است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا