تکنولوژی

آغاز عرضه سرفیس‌ هاب مایکروسافت به بازار

پس از وقفه‌های چندین و چندباره، شرکت مایکروسافت بالاخره فرایند عرضه Surface Hub را آغاز کرده است. محصولی که در واقع یک تبلت، با قابلیت نصب روی دیوار است و در قالب دو نسخه مجهز به صفحه‌نمایش 55 اینچی اچ‌دی و صفحه نمایش 84 اینچی با رزولوشن 4K روانه بازار شده است. این دو محصول به‌ترتیب 9 هزار و 22 هزار دلار قیمت دارند. با این تفاسیر، تبلت غول‌پیکر جدید مایکروسافت، محصولی برای مشتریان تجاری و سازمانی خواهد بود. 

در مقایسه با تبلت‌های معمولی به ویژه تبلت تولیدی شرکت مایکروسافت، سرفیس هاب به‌طور پیش‌فرض از ویندوز 10 با قابلیت مالتی تاچ و پشتیبانی از حاشیه نویسی با استفاده از قلمی حساس به تغییر کاربرد از طریق افزایش فشار بهره می‌برد و به نرم‌افزارهای آفیس و اسکایپ تجهیز شده است. 

این دستگاه، گزینه‌ای ایده‌آل به‌منظور استفاده در اتاق‌های ویژه برگزاری جلسات کاری است و امکان بهره‌گیری بیش از یک‌نفر از آن در فرایند ارائه محتویات یا نوشتن مطالب روی صفحه نمایش نیز فراهم شده است. علاوه بر این، ابزارهای تله‌کنفرانس و توانایی انتقال بی‌سیم محتویات به صفحه‌نمایش‌های دیگر از جمله قابلیت‌های این دستگاه هوشمند است. 

مایکروسافت هنوز اعلام نکرده تاکنون چه تعداد از تبلت غول‌پیکر این شرکت به فروش رسیده است اما با توجه به قیمت‌ بالای درنظر گرفته شده برای این محصول، مطمئنا خریدهای نسبتا محدودی را نیز شاهد خواهیم بود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا