تکنولوژی

پرچمداران سامسونگ برای پولدارها

اگر شما پول زیادی دارید که نمی‌دانید با آن چکار کنید، سامسونگ برای شما پیشنهادی دارد. سامسونگ به‌تازگی مدل گلکسی اس7 و اس7 اج را با طلای 24 عیار طراحی و تولید کرده است.

سامسونگ پیش از این هم موبایل لاکچری ساخته است. همینطور اپل هم سال گذشته آی‌فون 6اس را برای پولداران هم تولید کرد. اچ‌تی‌سی هم مدل مشهور ام9 خود را برای افراد لوکس پسند تولید کرده است که 2650 دلار قیمت دارد.

تمام سطح گوشی‌های سامسونگ از طلا پوشیده شده است. از دکمه‌ها گرفته تا پشت گوشی، تنها قسمتی که طلایی نیست صفحه نمایش آن است.

از نظر سخت‌افزار این گوشی با گوشی‌های معمولی اس7 و اس7 اج هیچ تفاوتی ندارد و صفحه نمایش‌ آنها به ترتیب 5.1 و 5.5 اینچ است، پردازنده اسنپ‌دراگون 8 هسته‌ای، دوربین 12 مگاپیکسلی بسیار قدرتمند و غیره.

یکی از تفاوت‌های این مدل اضافه شدن یک لایه محافظ علاوه بر آی‌پی68 است. این لایه محافظ هنوز دقیقا مشخص نیست تا چه حد این گوشی را مقاوم‌تر کرده است اما فعلا سامسونگ اعلام کرده این لایه محافظ از داخل به این گوشی‌ها اضافه شده است.

به‌ هر حال اگر شما پول زیادی برای خرج کردن دارید و دنبال یک دستگاه بسیار خاص می‌گردید، این سامسونگ‌های طلایی را می‌توانید در تمام دنیا سفارش دهید. فقط باید برای مدل اس7 مبلغ 3 هزار دلار و برای اس7 اج 3 هزار و 250 دلار بپردازید. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا