تکنولوژی

اتحاد پنهان فعالان حوزه تکنولوژی علیه ترامپ

بر اساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، سرمایه‌گذاران، صاحبان کسب و کار و مدیران‌عامل شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی و دیگر سیاسیون سرشناس کشور آمریکا در مجمع محرمانه‌ای که هر ساله با عنوان World Forum برگزار می‌شود شرکت کردند. موضوع اصلی این جلسه، یافتن راهکاری برای مقابله با نماینده پیشتاز جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ بوده است. 

تیم کوک مدیرعامل اپل، لری پیج موسس گوگل، سین پارکر موسس نپستر و سرمایه‌گذار فیس‌بوک، الون ماسک و مدیرعامل تسلا موتورز و اسپیس‌ایکس در کنار سناتورهای معروفی همچون میچ مک‌کونل از جمله شرکت‌کنندگان در این مجمع بودند. 

آن‌طور که از گزارشهای منتشر شده در وب‌سایت هافینگتون پست بر می‌آید، افراد یادشده به ویژه فعالان حوزه تکنولوژی، از پیشتازی ترامپ آنچنان خوشنود نیستند و به دنبال آسیب‌شناسی فضای موجود پس از به قدرت رسیدن او هستند. با این وجود محور بحث‌ها بیشتر پیرامون روند حادث‌شده در جهت به قدرت رسیدن ترامپ بوده تا اینکه راهکارهایی برای جلوگیری از ادامه فعالیت او اندیشیده شود. 

علاوه بر موارد یادشده، مناظره کاتن و تیم‌کوک بر سر موضوع رمزگذاری داده‌ها در دستگاه‌های تولیدی شرکت اپل نیز از جمله موارد مطرح شده در این کنفرانس بوده است. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا