تکنولوژی

کاربران وایبر می‌توانند برای یکدیگر پول بفرستند

وایبر مدتی است که برای کاربران امکانات جدید و جذابی رو می‌کند تا شاید کاربرانی که آن را ترک کرده‌اند را برگرداند. حالا در اقدامی متفاوت به شما امکان می‌دهد برای دوستان خود پول بفرستید. یکی از پیچیدگی‌های این کار اختلاف واحد پول است که وایبر این تبدیل را انجام می‌دهد و برای مثال اگر یک آمریکایی 10 دلار برای دوست خود در آلمان واریز کند، وایبر آن را به یورو تبدیل می‌کند و مبلغ به اکانت وایبر فرد اضافه می‌شود.

با قابلیت جدید وایبر می‌توانید برای دوستان خود در هر مرحله تا 500 دلار واریز کنید. این پول می‌تواند به تمام کشورهای دنیا فرستاده شود. وایبر امیدوار است با این امکانات جدید، صدها میلیون کاربر خود را به سرعت بیشتر کند. خیلی از شرکت‌های دیگر این کار را به صورت پول فیزیکی یا مجازی انجام می‌دهند و موضوع مهم امنیت این پول است که وایبر برای نقل‌وانتقال از Western Union استفاده می‌کند.

البته این قابلیت فعلا فقط برای آمریکا فعال است. یعنی برای دریافت پول مهم نیست فرد در کدام کشور است اما برای فرستادن پول فعلا باید در آمریکا باشید. این امکان برای اندروید و آی‌اواس فراهم است ولی وایبر هنوز اعلام نکرده که برای کاربران بقیه دنیا چه برنامه‌ای دارد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا