تکنولوژی

راهنمای توابین تغییر تاریخ آی‌فون+ویدئو

چند رو پیش مطلبی منتشر کردیم با این عنوان که آی‌فون از یکم ژانویه 1970 متنفر است. این مطلب نشان می‌داد که با تغییر تاریخ آی‌فون می‌توانستید آن را خراب کنید. در آن مطلب بارها گفته شد که این کار را امتحان نکنید اما اینچنین باگ بزرگی در آی‌او‌اس باور کردنی نیست. همین امر باعث شد بسیاری از مردم این کار را امتحان کنند و آی‌فون خود را از کار بیاندازند. اگر شما هم این کار را انجام داده‌اید ادامه مطلب را بخوانید.

برای برگرداندن آی‌فون یا آی‌پد که دچار مشکل شده چند راه وجود دارد، اول اینکه به نمایندگی رسمی اپل مراجعه کنید تا گوشی شما را درست کند، البته با توجه به اینکه این کمپانی فعلا هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد این راه در ایران امکان پذیر نیست.

راه دوم اینکه گوشی را به صورت نرم‌افزاری ریکاور کنید. این روش ممکن است جواب ندهد اما چون کار سختی نیست ارزش امتحان کردن را دارد. برای اینکه مراحل ساده‌تر باشد پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید.

اگر راه حل بالا گوشی شما را درست نکرد چاره‌ای جز این مرحله ندارید. به دلیل اینکه انجام این کار نیاز به تجهیزات دارد ممکن است شما نتوانید انجام دهید اما اگر امکانش را دارید باید باتری آی‌فون خود را برای مدت 30 ثانیه جدا کنید تا برق در مدار برد اصلی قطع شود و گوشی شما تاریخ را فراموش کند. برای انجام این مراحل هم ویدئو زیر را برای شما تهیه کرده‌ایم.

اگر تصمیم داشتید دوباره در زمان سفر کنید یک گوشی اندرویدی بخرید!

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا