تکنولوژی

دونالد ترامپ توییتر را نجات می‌دهد

ارزش سهام توییتر در سه‌ماه گذشته چیزی در حدود 37 درصد کاهش یافته تا جک‌درسی مدیرعامل این شرکت تصمیم به ایجاد تغییرات جدید و حتی جابجایی در سطح مدیران رده بالای این شرکت بگیرد. با این وجود، به‌نظر می‌رسد توییتر نیاز به تغییراتی وسیع‌تر دارد تا از سطح یک پلتفرم اجتماعی به یک بنگاه معتبر نشر خبر  برپایه محتویات چندرسانه‌ای تبدیل شود. 

Cakmak، تحلیل‌گر فعال حوزه شبکه‌های اجتماعی در این خصوص می‌گوید:

“اگر توییتر می‌تواند خدمات و محصولات خود را بهبود ببخشد و خبررسانی بهتری را پیش روی کاربران قراردارد شاید به صلاح باشد تا ساختار این شرکت تغییرکند. “

یکی از موارد اصلی که در بهبود عملکرد توییتر و به چشم‌آمدن این شبکه اجتماعی در روزها و یا حتی ماه‌های اخیر تاثیرگذار بوده، استفاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ از این شبکه اجتماعی به منظور انتشار خبر و یا حتی پاسخگویی به مناظرات است. 

Cakmak در این زمینه نیز اظهارنظر جالبی دارد:

” دونالد ترامپ در این روزها به‌تنهایی توییتر را در صدر اخبار نگه داشته تا هر روز نام این شبکه اجتماعی به گوش ما برسد. به‌نظر من توییتر باید از این فرصت به‌وجود آمده بهترین بهره را ببرد و ابزار جذب ترافیک (کاربر) جدیدی را برای خود دست و پا کند.”

به‌نظر می‌رسد توییتر می‌تواند استفاده بهتری از فضای موجود داشته باشد و در ادامه راه نیز با تشویق افراد مشهور به استفاده از این شبکه اجتماعی بتواند روند مثبتی را در جهت توسعه شبکه خود ایجاد کند. وجود پلتفرم‌هایی مانند Vine که مالکیت آن در اختیار توییتر است و یا حتی ادغام سرویس پریسکوپ با پلتفرم اپل نیز توانسته تاثیرات مثبتی در این راه ایجاد کند.

 

این مطلب مرتبط را هم بخوانید: 

تکنولوژی و  انتخابات ریاست جمهوری آمریکا

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا