تکنولوژی

اپلیکیشن فیسبوک را پاک کنید!

پرترافیک‌ترین شبکه اجتماعی دنیا متاسفانه اپلیکیشن خیلی خوبی در پلتفرم اندروید ندارد. اگر این اپلیکیشن را حذف کنید، هر روز 20 درصد باتری بیشتری در گوشی هوشمند خود خواهید داشت.

علاوه بر مشکلات باتری این اپلیکیشن همچنین شکایاتی در زمینه‌ی سرعت و کارایی نیز دارد و ظاهرا اندروید بدون فیسبوک بهتر است. در همین راستا یکی از متخصصان در گاردین(TheGuardian) اپلیکیشن فیسبوک را کنار گذاشت و از یک اپلیکیشن جایگزین به نام متال استفاده کرد که جایگزینی برای اپلیکیشن‌های فیسبوک و تویتر است و نتیجه این آزمایش صرفه‌جویی 20 درصدی در هر روز بود.

جالبتر اینکه اپلیکیشن فیسبوک به خودی‌خود باتری زیادی مصرف نمی‌کند اما مشکل در مصرف بیش از حد این اپلیکیشن در پشت‌پرده است. با حذف کردن این برنامه مصرف باتری در اندروید سیستم و همچنین اندروید اواس که از سرویس‌های این سیستم‌عامل هستند کاهش می‌یابد.

فعالیت‌های اپلیکیشن فیسبوک در اندروید مشخص نیست زیرا در سرویس‌های پس‌زمینه(BackGroundServices) فعالیت می‌کند و هم از منابع شما استفاده می‌کند و هم باتری، در نتیجه با پاک‌کردن این اپلیکیشن می‌توانید باتری و سرعت گوشی هوشمند خود را افزایش دهید. برای فعالیت در این شبکه اجتماعی محبوب هم می‌توانید از اپلیکیشن‌های دیگری استفاده کنید.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا