تکنولوژی

به‌روزرسانی هنگ‌اوتس با قابلیت پاسخ سریع

گوگل به‌روزرسانی جدیدی را برای برنامه پیام‌رسان خود، هنگ‌اوتز منتشر کرده که به‌ تدریج در دسترس کاربران مناطق مختلف جهان قرار خواهد گرفت. در قالب این به‌روزرسانی‌، قابلیت‌هایی که مدت‌ها منتظر مشاهده آن‌ها بودیم نیز پیش روی کاربران قرار خواهند گرفت. از اصلی‌ترین ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت “پاسخ سریع” اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت، تنها با لمس گزینه Reply در قسمت هشدارها می‌توانید پاسخ خود را سریعا در کادر ویژه ارسال متن وارد کنید و نیازی به بازکردن کامل برنامه هنگ‌اوتز نخواهد بود. 

قابلیت دیگر، امکان ذخیره‌سازی مکالمات مهم روی هوم‌اسکرین گوشی است تا از طریق آیکون ایجاد شده بتوانید دسترسی سریعی به این گفتگوها داشته باشد. به‌روزرسانی‌های جزئی در ظاهر منوی تنظیمات و هشدارهای بازشونده نیز از جمله دیگر تغییرات در این به‌روزرسانی جدید هستند. 

نکته قابل توجه آن است که محتوای یکی از این پنجره‌های بازشونده، احتمال حذف برخی از قابلیت‌های کلیدی از این برنامه در آینده‌ای نزدیک است. بر اساس گزارش وب‌سایت اندروید پلیس، با نصب به‌روزرسانی جدید پیغامی با محتوای ” نگاهی به برنامه جدید پیامکی گوگل داشته باشید” را مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز پیغام ” برای ارسال پیامک‌های متنی سریع و ساده از مسنجر استفاده کنید” مشاهده می‌شود.

گوگل چندین سال است که پشتیبانی از پیامک‌های متنی را به برنامه هنگ‌اوتز اضافه کرده است اما همچنان برنامه Messenger، نرم‌افزار منحصر به فرد گوگل برای ارسال پیامک‌ها و MMS به حیات خود ادامه می‌دهد. با این اوصاف مشخص نیست دلیل ترغیب کاربران به استفاده از مسنجر چیست و آیا قابلیت‌های ارسال پیامک و MMS از نسخه‌های جدید هنگ‌اوتز حذف خواهند شد یا خیر؟!

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫825 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا