تکنولوژی

سری جدید محصولات گیمینگ ایسر معرفی شد

کمپانی ایسر سال گذشته با معرفی گروه Predator شامل مانیتور، تبلت، نوت‏بوک و کیس به طور جدی پا به دنیای محصولات گیمینگ گذاشته است.

Predator15  یکی از نوت‏بوک‌های گیمینگ این شرکت است که با پردازنده Core i7 6700HQ  از سری  Skylake اینتل وارد بازارهای جهانی شده است. 6 مگابایت حافظه cache، تکنولوژی‌های Turbo Boost و Hyper Threading  از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این محصول است. در بخش گرافیک، قوی‏ترین پردازشگر گرافیکی در حال حاضر (برای سیستم‌های قابل حمل) نسل نهم Nvidia مدل GTX980 به همراه  ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده است.

به لطف 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 از نظر حافظه رم کمبودی حس نخواهد شد. برای حافظه ذخیره‏سازی علاوه بر حافظه یک ترابایتی، 256 گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. صفحه‌نمایش این نوت‌بوک 6/15 اینچ با کیفیت Full HD  و روکش مات است که موجب کاهش بازتاب نور می‌شود و برای بازی‌کردن یا تماشای فیلم مناسب است.

 با تعبیه خروجی‌های بزرگ هوا در پشت دستگاه، سیستم خنک‌کننده این محصول عملکرد بسیار خوبی دارد . جدا از آن، کاربر می‌تواند درایو نوری را به‌راحتی از جای خود خارج کند و فن اضافه ای را که در جعبه محصول قرار دارد، جایگزین آن کرده و سیستم خنک‌کننده را قوی تر کند. همچنین صدای نوت‏بوک از طریق دو بلندگوی دالبی و یک ساب‌ووفر داخلی تولید می‌شود.

ویندوز ۱۰،  DisplayPort، HDMI، USB Type-C، 4 پورت USB 3.0 ، یک پورت USB 3.1،  LAN، کیبورد جزیره ای با نور پس‏زمینه(Back light) و  درایو نوری از نوع Blu-ray با قابلیت خواندن و رایت کردن از دیگر امکانات این نوت‏بوک هستند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا