تکنولوژی

اسپاتیفای دو استارت‌آپ را خرید

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای در روز جاری دو استارت‌آپ جدید را خریداری کرد. Cord Project و Soundwave دو استارت‌آپ زیرمجموعه اسپاتیفای خواهند بود تا بیش از پیش به خط مشی و سیاست‌های اسپاتیفای در ادامه راه پی ببریم. 

Cord Project استارت آپ نیویورکی است که نرم‌افزار همراه Cord آن‌ها در واقع یک پلتفرم ساده برای ارسال پیام‌های صوتی در میان دستگاه‌های همراه است. Soundwave نیز که مقر آن در دوبلین است مالک برنامه‌ای است که برای یافتن شبکه‌های اجتماعی/موسیقی به کار می‌رود. برنامه‌ای که تاکنون چیزی در حدود 1.5 میلیون بار دانلود شده است. این در حالی است که جزئیات مالی این توافقات هنوز اعلام نشده است. 

شیوا راجارامان، مدیر ارشد بخش محصولات اسپاتیفای در این خصوص می‌گوید:

” تمرکز اسپاتیفای به‌طور ویژه روی ارائه تجربه خلاقانه یافتن موسیقی‌های محبوب برای میلیون‌ها کاربر است.”

هر دو استارت‌آپ نیز در وب‌سایت‌های خود پیغامی در این خصوص منتشر کرده‌اند. Soundwave به درج عبارت ” زمان ایده‌آل برای محلق شدن به نیروهای اسپاتیفای” بسنده کرده اما Cord جزئیات بیشتری را بیان کرده است. این استارت‌آپ مدعی است برنامه‌هایی برای بهبود تحلیل داده‌ها و لیست موسیقی‌های موجود، به‌منظور بازسازی نحوه تعامل کاربران با محتویات صوتی در پلتفرم‌های مختلف دارد. 

با 20 میلیون کاربری که هزینه ماهیانه به اسپاتیفای پرداخت می‌کنند، این شرکت همچنان از رقیب قدرتمند خود اپل موزیک پیش است. این در حالی است که هر دو سرویس می‌توانند استفاده‌های بهتری از شبکه‌های اجتماعی به‌منظور ارائه محصولات و سرویس‌های خود داشته باشند. 

 

بخوانید 

اسپاتیفای رایگان برای دارندگان تسلا

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا