تکنولوژی

خالق جی‌میل به استارتاپ‌ها پیوست

Y Combination که به عنوان پشتیبان و پرورش‌دهنده استارتاپ‌ها شهرتی جهانی دارد در جدیدترین اقدام، Paul Buchheit خالق جی‌میل را به عنوان شریک مدیریتی جدید برای برنامه اصلی شتاب‌دهنده خود استخدام کرده است.

تعیین Buchheit به عنوان شریک مدیریتی در حالی انجام می‌شود که سم آلتمن برنامه‌هایی برای تغییر سمت و فعالیت خود به‌منظور تمرکز روی سه بازو از چهار بازوی عملیاتی این شرکت دارد. او در این خصوص می‌گوید: ” من زمانم را صرف سه برنامه سرمایه‌گذاری خواهم کرد که عبارتند از YC Fellowship، YC Core و YC Continuity. علاوه بر این، واحد تحقیقاتی را نیز مدیریت خواهم کرد تا اینکه شخص مناسبی را برای مدیریت تمام وقت این قسمت بیابیم.”

در پست منتشر شده در وبلاگ Y Combinator، آلتمن همچنین از تغییرات و جابجایی مدیران اجرایی این شرکت ، به عنوان بزرگ‌ترین پروش‌دهنده و پشتیبان استارت‌آپ‌ها در سیلیکون ولی خبر داد. این تغییرات در پنج بخش اصلی انجام خواهد شد.

از زمان راه‌اندازی، این شرکت به راه‌اندازی بیش از 800 شرکت شامل Airbnb، دراپ‌باکس، اینستاکارت و استرایپ کمک کرده است. شرکت‌‌های پشتیبانی شده ارزشی در حدود 30 میلیارد دلار دارند. بر اساس گزارش بلومبرگ، در قالب برنامه‌های شتاب‌دهنده، Y Combinator چیزی در حدود 120 هزار دلار روی هریک از 85 استارت‌آپی که در برنامه خود می‌پذیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا