تکنولوژی

گوشی جدید شیائومی با باتری 4100 میلی‌آمپری

شیائومی شرکتی است که در زمینه تولید گوشی‌های جذاب با قیمت پایین، شهرتی جهانی دارد. دستگاه هوشمند جدید این شرکت، ردمی 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. جدیدترین گوشی‌هوشمند اندرویدی این شرکت، دستگاهی در رده میان بازار است که به باتری قدرتمند تجهیز شده است. با این وجود، قیمت این دستگاه تا حد زیادی به دستگاه‌های رده پایین بازار نزدیک است.

این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 107 دلار به بازار عرضه خواهد شد که آن‌را در این سطح از بازار به یکه‌تاز میدان تبدیل خواهد کرد. بدون شک، ویژگی شاخص این محصول، باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی آن با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع است. این در حالی است که با توجه به نوع پردازنده و مشخصات صفحه‌نمایش، کاربران می‌توانند انتظار عملکردی بهینه را از این محصول شیائومی داشته باشند.

شیائومی در این محصول جدید از صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن پایین 720 در 1280 پیکسل استفاده کرده که فشار کاری روی تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 615 شرکت کوالکام را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. 2 گیگابایت رم نیز عهده‌دار اجرای سریع‌تر برنامه‌ها خواهد بود.

Redmi 3 از دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت و دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 در جلو بهره می‌برد. دوربین پشتی به‌منظور فوکوس سریع و دقیق‌ از سیستم تشخیص فاز نیز بهره‌مند شده است. این گوشی هوشمند به 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا سایز 128 گیگابایت و قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت نیز تجهیز شده است. لازم به ذکر است یکی از شکاف‌های مخصوص سیم‌کارت به ‌عنوان محلی برای تعبیه کارت حافظه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تمامی موارد یادشده در بدنه‌ای به ابعاد 139.3 در 69.6 در 8.5 میلی‌متر و وزن 144 گرم جای گرفته‌اند. این دستگاه هوشمند در قالب سه‌رنگ، از امروز در Mi.Com و Tmall در معرض فروش قرار خواهدگرفت. در حال حاضر عرضه این محصول به چین محدود بوده و هنوز برنامه زمانی به‌منظور عرضه جهانی، اعلام نشده است. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا