تکنولوژی

سبک‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی جهان در CES 2016

به‌نظر می‌رسد اپل تنها شرکتی نیست که راهکار تولید لپ‌تاپ‌های باریک و فوق سبک را به خوبی می‌داند. این نتیجه‌ای است که پس از رونمایی ال‌جی از لپ‌تاپ جدیدش، Gram 15 در نمایشگاه CES می‌توان بیش از پیش از صحت آن اطمینان حاصل کرد. این لپ‌تاپ با وزن 453 گرم، سبک‌ترین لپ‌تاپ 15 اینچی جهان است که حتی از مک‌بوک پرو جدید اپل در قالب نسخه 15 اینچی با وزن 1.99 کیلوگرم نیز سبک‌تر است. گرم 15 تنها 1.5 سانتی‌متر ضخامت دارد اما با توجه به بهره‌مندی از بدنه آلیاژ منیزیومی، استحکام بالایی دارد.

این لپ‌تاپ 15 اینچی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن تمام اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) در قالب تکنولوژی IPS بهره می‌برد. نسل ششم پردازنده Core i5 یا Core i7 شرکت اینتل در کنار سیستم‌عامل ویندوز 10 از دیگر مشخصه‌های این دستگاه است. ال‌جی مدت زمان ممکن برای استفاده از باتری این لپ‌تاپ (با یک‌بار شارژ) را تا هفت ساعت عنوان کرده است. وبکم اچ‌دی نیز به‌منظور استفاده در ارتباطات ویدئوکنفرانسی و ایجاد تصاویر واضح، در بالای صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

ضحامت کم این لپ‌تاپ تاثیری روی به‌کارگیری پورت‌های ضروی نداشته و شاهد بهره‌مندی از یک پورت یو‌اس‌بی 3.0، یک پورت یو‌اس‌بی نوع C، پورت HDMI، پورت میکرو یو‌اس‌بی و شکاف استفاده از کارت میکرو‌ اس‌دی در این لپ‌تاپ هستیم.

اسپیکرهای لپ‌تاپ، مورد دیگری هستند که معمولا در فرایند کاهش ضخامت، فدا می‌شوند اما ال‌جی مدعی است مبدل دیجیتال-آنالوگ استریو Cirrus Logic این لپ‌تاپ قادر به انتشار خروجی صدای های‌فای با کم‌ترین میزان نویز و اعوجاج است.

قیمت و زمان عرضه این محصول هنوز اعلام نشده اما آنچه واضج و مبرهن است، این محصول در رنگ طلایی به بازار عرضه خواهد شد. 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. شیائومی ردمی بند را با قیمت پایین‌تر و قابلیت‌های بیشتر از می بند 4 رونمایی کرد گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    عکس های ماوس شیائومی Xiaomi WXSB01MW

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی پوکو M4 پرو شیائومی 5G – Xiaomi Poco M4 Pro 5G

    شیائومی می 11 در مقابل سایر گوشی‌های پرچم‌دار

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا