تکنولوژی

لنوو و یک محصول جدید در CES2016

رایانه‌های All-in-One یا همان مجتمع، سیستم‌های رومیزی هستند که در صورت کمبود فضا در منزل یا محل کار، به کمک شما خواهند آمد. این رایانه‌ها در نمونه‌های جدید، علی‌رغم ارائه عملکرد فوق‌العاده، در مجموعه‌ای جمع و جور روانه بازار می‌شوند.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک رایانه جدید از این نوع هستید، احتمالا محصول جدید لنوو یعنی IdeaCentre AIO 510S نظر شما را جلب خواهد کرد. این رایانه را می‌توانید در قالبی مجهز به پردازنده نسل ششم Core i7 شرکت اینتل خریداری کنید. علاوه بر این امکان بهره‌گیری از 16 گیگابایت حافظه رم، حافظه SSD تا 256 گیگابایت و البته یک ترابایت فضای هارد دیسک وجود خواهد داشت. گیمرها هم می‌توانند با خیال راحت این رایانه را به پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس GT930A در قالب 2 گیگابایت VRAM تجیهیز کنند تا بهترین تجربه ممکن برای اجرای بازای‌های رایانه‌ای را پیش روی خود داشته باشند.

در کنار این ترکیب، اسپیکرهای استریو با توان 3 وات و البته مجهز به قابلیت دالبی، وب‌کمی با توانایی ضبط تصاویر تمام اچ‌دی و البته مجهز به دو میکروفون‌ و در نهایت صفحه‌نمایش 23 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی در برابر شما خواهد بود. در صورت تمایل کاربر، امکان بهره‌گیری از صفحه‌نمایش لمسی نیز وجود دارد.

ویندوز 10 مایکروسافت به‌طور پیش‌فرض بر روی این رایانه نصب خواهد بود و البته لازم به ذکر است که قیمت 699 دلار برای این محصول جدید که از ژوئن 2016 در بازار خواهد بود، درنظر گرفته شده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا