تکنولوژی

رونمایی از بطری آب هوشمند LifeFuels در CES

بطری آب جدید شرکت LifeFuels یکی از محصولاتی است که در قالب تجهیز به صفحه‌نمایش رنگی، در نمایشگاه CES 2016 خودنمایی می‌کند. این بطری هوشمند که در واقع می‌توان آن‌را در دسته نسل جدید بطری‌های آب قرارداد توانایی اندازه‌گیری مواد افزودنی و طعم‌دهنده‌ها را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. 

این بطری در قالب تنظیمات از پیش تعیین شده می‌تواند مقادیر مشخص و ثبت شده‌ای از مکمل‌های غذایی و طعم‌دهنده‌ها را به آب درون خود بیفزاید. در قسمت داخلی درپوش بطری قسمتی برای استفاده از پنج بسته تغذیه‌ای قرارداده شده و قابلیت برقراری ارتباط با گوشی هوشمند (از طریق بلوتوث) نیز امکان سنجش میزان آبی که در طول روز نوشیده‌اید را امکان‌پذیر خواهد ساخت. 

اگرچه این بطری آب هوشمند به‌طور خودکار تمامی تنظیمات مورد نیاز را برعهده خواهد گرفت اما در قسمت پایین صفحه‌نمایش موجود روی آن می‌توانید با استفاده از کلیدهای تعبیه شده، میزان مکمل‌ها و طعم‌دهنده‌هایی که قرار است به آب اضافه‌شوند را به‌طور دستی نیز تنظیم کنید. البته موتورهای ویژه تزریق افزودنی‌ها و صفحه‌نمایش این بطری به امکان تامین انرژی به‌طور بی‌سیم تجهیز شده‌اند تا فرایند شارژ به‌سادگی امکان‌پذیر باشد. این شرکت قراردادی را هم با 40 برند عرضه کننده نوشیدنی منعقد کرده تا امکان بهره‌گیری از مکمل‌های ویتامینی و طعم‌دهنده‌های مختلف مانند آب نارگیل، فراهم شود. علاوه بر این، امکان برقراری ارتباط در قالب برنامه‌هایی مانند فیت‌بیت، مای‌فیتنس‌پل و اپل هلث نیز وجود دارد تا بتوانید آب و مکمل‌های مصرفی را نیز به برنامه فعالیت‌های ورزشی تحت بررسی اضافه کنید. 

این محصول در حال حاضر در قالب پیش‌فروش با قیمت 195 دلار در دسترس کاربران قرارگرفته اما در سال جاری میلادی شاهد عرضه انبوه آن به بازار خواهیم بود. 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا